معقولی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرگز:نگاه مسئولین به آموزش و پرورش باید به عنوان رکن توسعه باشد

کدخبر:۴۳۴۸۸

البرز گلستان علی اکبر معقولی مدیر آموزش و پرورش بندرگز درحاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور گفت: نگاه مسئولین به آموزش و پرورش باید به عنوان رکن توسعه باشد.
در حاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران و روئسای آموزش و پرورش کشور، علی اکبر معقولی مدیر آموزش و پرورش بندرگز در پاسخ به سوال استودیو همکلاسی که: مهمترین مشکلات و چالش های اجرایی پیش روی آموزش و پرورش در سطح ملی و در سطح آن منطقه در پنج سال آینده چیست؟ گفت: کمبود نیروی انسانی یک از چالش های اساسی آموزش و پرورش است.
وی توجه به رفاه معلمان با توجه به تورم جاری، توجه به کیفیت بخشی آموزش های فنی و حرفه ای، تغییر نگاه مسئولین به آموزش و پرورش به عنوان رکن توسعه و توزیع نامناسب نیروی انسانی با توجه به نیاز در سه مقطع را نیز از چالش های آموزش و پرورش دانست.
مدیر آموزش و پرورش بندرگز در پاسخ به دومین سوال که طرح بوم در منطقه شما چگونه اجرا شده است؟ گفت: برنامه بوم در شهرستان باید به گونه اجرا شود که ازابتدایی شروع و در ‘پایه هفتم در دروس مختلف اطلاعات را برای دانش آموزان فراهم نماید که بر پایه ان بتواند در ‘پایه نهم در فرایند هدایت تحصیلی و انتخاب رشته بهتر عمل کرد.
معقولی در ادامه تصریح کرد: با تشخیص شورای مدرسه و کارشناسان اداره جهت ایجاد تعامل بین مدارس و بوم منطقه برگزاری کلاس های مرتبط با نیاز یکی از راهکارهاست
وی بازدید های مورد نیاز منطقه و دعوت از افراد مورد تایید آموزش و پرورش جهت گفتمان های مورد نیاز هر منطقه را نیز راهبردی برای برگزاری بهتر طرح بوم در منطقه دانست./ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۶ ب.ظ

دیدگاه