- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی :کمبود فضاهای آموزشی، ورزشی و سالن های ورزش درون مدرسه ای یکی ازچالش های پیش روی آموزش و پرورش شهرستان

البرز گلستان قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در گفتگو با استودیوهمکلاسی و در حاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور از بررسی چالش های پیش روی آموزش و پرورش شهرستان کردکوی خبر داد.

صبح روز سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ در حاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران و روئسای آموزش و پرورش کشور، قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش کردکوی در پاسخ به سوال استودیو همکلاسی که: مهمترین مشکلات و چالش های پیش روی آموزش و پرورش در سطح ملی در ۵ سال آینده چیست؟ گفت:چالش نیروی نیروی انسانی یکی از مهمترین چالش های این شهرستان می باشد.
ایشان توزیع نامناسب نیروی انسانی در ۳ مقطع و در سطح منطقه و تعارض نیاز فراگیران با نیاز برنامه درسی ملی همچنین عدم وجود قوانین الزام آور برای اجرای قوانین موجود الزام آور برای اجرای قوانین موجود مثل قانون شوراها و بهینه سازی را نیز از دیگر چالش های پیش روی آن شهرستان دانست.
وی کمبود فضاهای آموزشی، ورزشی و سالن های ورزش درون مدرسه ای را یکی از چالشها دانست و گفت: افزایش سرقت از مدارس به دلیل تعریف نشدن ساختمان سرایداری ها در ساختمان های جدیدشهرستان را با چالش روبرو خواهد کرد.

0 [1]
0 [1]