رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی :کمبود فضاهای آموزشی، ورزشی و سالن های ورزش درون مدرسه ای یکی ازچالش های پیش روی آموزش و پرورش شهرستان

البرز گلستان قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در گفتگو با استودیوهمکلاسی و در حاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور از بررسی چالش های پیش روی آموزش و پرورش شهرستان کردکوی خبر داد.

صبح روز سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ در حاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران و روئسای آموزش و پرورش کشور، قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش کردکوی در پاسخ به سوال استودیو همکلاسی که: مهمترین مشکلات و چالش های پیش روی آموزش و پرورش در سطح ملی در ۵ سال آینده چیست؟ گفت:چالش نیروی نیروی انسانی یکی از مهمترین چالش های این شهرستان می باشد.
ایشان توزیع نامناسب نیروی انسانی در ۳ مقطع و در سطح منطقه و تعارض نیاز فراگیران با نیاز برنامه درسی ملی همچنین عدم وجود قوانین الزام آور برای اجرای قوانین موجود الزام آور برای اجرای قوانین موجود مثل قانون شوراها و بهینه سازی را نیز از دیگر چالش های پیش روی آن شهرستان دانست.
وی کمبود فضاهای آموزشی، ورزشی و سالن های ورزش درون مدرسه ای را یکی از چالشها دانست و گفت: افزایش سرقت از مدارس به دلیل تعریف نشدن ساختمان سرایداری ها در ساختمان های جدیدشهرستان را با چالش روبرو خواهد کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۳ ب.ظ

دیدگاه