پنجاه و یکمین یارانه در ساعت ۲۴ روز ۲۴ اردبیهشت قابل دریافت می باشد

به گزارش خبرنگار اقتصادی البرز گلستان ، اگرچه پرداخت یارانه نقدی در دولت یازدهم بر خلاف دوره قبل از نظم مناسبی در زمان پرداخت برخور دار بوده و در بسیاری از موارد بیست و دوم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است، اما گاها با توجه به شرایط پیش آمده یکی دو روز تغییر را نیز به همراه داشته و اغلب زودتر از زمان معمول واریز شده است.

این در حالی است که یارانه اردیبهشت ماه به عنوان پنجاه و یکمین یارانه نقدی از زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها با دو روز تاخیر در ساعت ۲۴ روز ۲۴ اردیبهشت پرداخت خواهد شد.

یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی هر متقاضی حاضر در لیست سازمان هدفمندی یارانه ها در حالی پنج شنبه شب واریز و قابل برداشت خواهد بود که با ورود دولت به حذف یارانه بگیران ثروتمند بی نیاز از این رقم، حدود ۲۰۰ هزار نفر از جمع ۷۶ میلیونی یارانه بگیران خارج شده‌اند.

در حالی طبق گفته معاون وزارت کار و رفاه اجتماعی انتظار می رود که دولت تا پایان سال جاری بتواند حدود ۶ میلیون پردرآمد را از جمع یارانه‌بگیران حذف کند که در حال حاضر دولت در هر ماه حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان یارانه نقدی در اختیار مردم قرار می دهد

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱ ب.ظ

دیدگاه