- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

یاسر لیوانی مدیر کل نوسازی مدارس گلستان:اجرای طرح تحولی «آجر به آجر» در زمینه مدرسه سازی به منظورجذب مشارکت نهادهای دولتی و غیردولتی دراستان

البرز گلستان یاسر لیوانی مدیر کل نوسازی مدارس گلستان در خصوص طرح آجر به آجر در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طرح تحولی «آجر به آجر» مطابق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به منظور جذب مشارکت سازمان ها، نهادهای دولتی و غیردولتی و سایر اقشار و گروه ها در استان گلستان در حال اجرا است.

وی توضیح داد: در راستای طرح توسعه مشارکت های مردمی (آجر به آجر)، از ابتدای سال تاکنون ۳۷ تفاهم نامه خیری با مشارکت خیران حقیقی و حقوقی مدرسه ساز به میزان ۳۴ میلیارد تومان منعقد شده است.

لیوانی افزود: در اجرای این طرح تاکنون سه هزار و ۲۲۶ خیر مشارکت داشته و علاوه بر آن اقشار مختلف مانند فرهنگیان و مردم هم به صورت خرد در زمینه مدرسه سازی، کمک های خود را اهدا کردند.

وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح نهادینه کردن فرهنگ مدرسه سازی در بین همه اقشار است و بیان می کند که هر شخص با هر رقمی می توانند خیر باشد.

مدیر کل نوسازی مدارس گلستان در ادامه از عملیاتی شدن تمامی پروژه های خیری در استان گفت و افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها منابع مالی دولتی آن هم دیده شده و در کوتاهترین زمان مدارس افتتاح خواهد شد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از خیرین مدرسه ساز گفت: سال گذشته ۶۳ خیر مدرسه ساز با مبلغ ۵۵ میلیارد تومان در امر مدرسه سازی یاری گر ما بوده اند.

0 [1]
0 [1]