- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس سنگدوینی نماینده مردم گرگان وآق قلا درمجلس شورای اسلامی در نشست غرب گلستان خبر داد:حل مشکل اشتغال دراستان با ورود سرمایه گذاردر بخش گردشگری

البرز گلستان مجمع نمایندگان استان گلستان با حضور درغرب گلستان به مشکلات این حوزه انتخابیه به علت نداشتن نماینده در مجلس  شورای اسلامی رسیدگی کردند . در این نشست که در فرماندار ی کردکوی برگزار شد مهندس سنگدوینی و دکتر منتظری و رحمت نوروزی و مهندس شادمهر از نماینده مجلس و قدمنان فرماندار کردکوی احمدی فرماندار بندرگز و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

مهندس سنگدوینی در این نشست منطقه ایتدا با بیان اینکه ما استان شمالی هستیم ولی سدی برای تامین آب شرب نداریم  اظهار کرد:تمامی آب شرب استان از منابع زیر زمینی تامین می شود.

وی سپس افزود:حداقل ۷شهرستان در استان دارای تنش آبی می باشد و صنعت استان ۵۰درصد کار نمی کند.

نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی سپس تصریح کرد: چرا سد نرماب ۱۴ سال می باشد که مانده است  چرا پتروشیمی ما ۱۴ سال می باشد تکلیفش مشخص نیست؟

وی در ادامه گفت: اگر در بخش گردشگری سرمایه گذار وارد کنیم همه اشتغال ایجاد می کنند و مدیرانی که می خواهند جهادی خدمت کنند بسم ا…

مهندس سنگدوینی  همچنین گفت: مردم در معیشت واقعا مشکل دارند و ما باید مشکل را برای مردم راحت و تسهیل کنیم و ما نمایندگان نیز به مردم می گوییم که ما شبانه روزی هستیم.

 

0 [1]
0 [1]