برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان :قهرمانهای ملی ،جهانی ،المپیک و پارا المپیک ماهانه مساعدت می شوند / راه اندازی ۱۲۰خانه ورزشی در سطح روستاهای مختلف استان

 البرز گلستان «قاسمعلی برزمینی» مدیرکل ورزش و جوانان گلستان) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد:ازقهرمانهای ملی وجهانی والمپیک و پارا المپیک ماهانه مساعدت می شود وبه مرور زمان در دستگاههای اجرایی استخدام می شوند،

وی ضمن بیان اینکه سالن صدرا بندرگزبعد از ۱۸ افتتاح می شود. افزود:۲۰۸ ورزشگاه دولتی و ۳۰۰ ورزشگاه خصوصی در سطح استان گلستان فعالیت می کنند و این باشگاه های ورزشی با شیوع کرونا و تعطیلی ناشی از آن دچار زیان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی شدند.

برزمینی تصریح کرد: ۳۰۰ مکان ورزش خصوصی در سطح استان گلستان وجود دارد که اکثر این اماکن ورزشی در شهرستان گرگان و گنبدکاووس فعال هستند و بیشتر این اماکن استیجاری هستند که برای جبران خسارت های وارد شده به این ورزشگاه شرایط تسهیلات ۱۶ تا ۲۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که باید متقاضیان در سامانه کارا ثبت نام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: سال گذشته درآمد حاصل از اماکن و باشگاه ورزشی و اعتباراتی که به خزانه از طریق درآمدهای این باشگاه ها و ورزشگاه های پرداخت شد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که ۸۰ درصد این درآمد به شهرستان ها برگشت می خورد.

وی گفت: ۱۲۰ خانه ورزشی در سطح روستاهای مختلف استان گلستان راه اندازی شده است که در ۱۳ شهریور ۲۰ خانه ورزش روستایی را با حضور مسئولان در سطح استان گلستان افتتاح خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تاکید کرد: در حوزه جوانان از زمانی که شروع به کار کردیم ستاد امور جوانان را با ریاست استاندار گلستان برگزار کردیم و میزبان دومین جشنواره اقوام ایران زمین بودیم و دستگاه های مختلف مساعدت کردند و با وجود شرایط کرونا توانستیم به صورت مجازی این جشنواره را برگزار کنیم.

برزمینی از راه اندازی مجمع خیران ازدواج گلستان خبر داد و افزود: این مجمع در مدت زمان کوتاه توانست ۵۰ سری جهزیه  بین زوج های جوان نیازمند توزیع کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان متذکر شد: ۱۳۰ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد و با توجه به پیگیری های انجام شده تمام تلاش ما این است که بتوانیم تخصیص های خوبی برای اتمام این پروژه ها دریافت کنیم که در این راستا  ۱۵ تا ۲۰ مورد از این پروژه ها را با جذب اعتبار به بهره برداری برسانیم.

وی تاکید کرد: سالن تختی بندرترکمن، چمن مصنوعی شهرستان کردکوی، سالن ۶ هزار نفره گرگان و ایجاد سالن های روستایی در شهرستان های مختلف از جمله دیگر پروژه هایی است که پیگیری خواهیم کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۰ ب.ظ

دیدگاه