مهندس شهابی مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان :در شرکت توزیع برق ما باید مایه امید و آسایش مردم باشیم نه موجب دغد غه و ناآرامی

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان مهندس قاسم شهابی مدیر عامل و رئیس هئیت مدیره شرکت توزیع برق استان گلستان که در مراسم تودیع و معارفه دوتن از مدیران شهرستانی خود حضور پیدا کرده بود طی سخنانی در سالن شهید بهشتی شهرستان کردکوی بیان نمود که: ما در شرکت توزیع برق هدف اصلی  و نهایی ما این است بتوانیم مردمی که به امید ما  در خانه هایشان نشسته  و قرار است خدمت از ما بگیرندآنان را  راضی نگه داشته باشیم   .

وی در ادامه افزود :تمام تلاش ما این است که در اولین فرصت برق قطع شده تامین  شود .و ما باید مایه امید و آسایش مردم باشیم نه موجب دغدغه  و ناآرامی برای مردم . وآن چه برای مرم مهم و ارزشمند است مابدانیم چقدر برای مردم مفید و مایه خیر  هستیم

مهندس شهابی سپس درادامه افزود : ما  میثاق نامه ای داریم که در آن تمامی مدیران باید آنرا مطالعه کنند و این میثاق نامه بین مدیر و خدای خودش بسته می شود و امضاء می کنند و تلاش براین است که برای مردم مفید باشیم و همه انسانها سعی براین دارند که به سوی خوبی پیش بروند .

یکی از بندهای میثاق نامه وفاداری به نظام جمهوری اسلامی و تقوا و امانت را رعایت کنیم و همه تلاش ما این است که قانون ومقرات اصل و اساس کارمان می باشد و بر کار همکاران نظارت دقق و جدی داشته باشیم  و خط و قرمز ما قانون و مقررات می باشداین است که سرویس و خدمت بی منت به مردم بدهیم نه اینکه هم کار کنیم هم منت سرشان بگذاریم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان سپس افزود : ما در این میثاق نامه از مدیران خود می خواهیم  که  باید روحیه انتقاد پذیری داشته باشد  و  باید به مردم خدمات درست بدهند.

مهندس شهابی سپس  در باره ویژگیهای یک مدیر موفق اظهار نمود: حمایت مدیران بالادستی و همکاران پایین دستی  و تعامل بامدیران شهرستانی  می تواند یکی از ویژگیهای یک مدیر موفق باشد.

وی در خاتمه افزود:اگر هدف را مردم و خیر خواهی بدانیم بسیاری از کارها انجام می شود و گره از کار مردم باز می شود.

قبل از مهندس شهابی مهندس  عبدالهی فر که بعنوان مدیر توزیع برق علی آباد منصوب شد کارنامه ای از عملکرد خود در مدت مدیریت در شهرستان کردکوی ارائه نمود و مهندس ایمانیان مدیر جدید نیز برنامه های آینده خود را بیان نمود

IMG_5166IMG_7486

IMG_5185IMG_5191

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۴ ق.ظ

دیدگاه