- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرعامل صندوق بازنشستگی در سالروز ۲۵ ذی الحجه :حال و روز سپیدمویان آینه‌ای است در برابر آینده‌سازان

پیام مدیرعامل صندوق بازنشستگی در سالروز ۲۵ ذی الحجه

✅حال و روز سپیدمویان آینه‌ای است در برابر آینده‌سازان

البرز گلستان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به تمامی بازنشستگان به ویژه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تبریک گفت.

✅۲۵ ماه ذی‌الحجّه که امسال با ۲۵ مردادماه برابر شده، روز خانواده و تکریم بازنشستگان نام گرفته است. در این روز، سوره «انسان» در ستایش پاک‌ترین و شریف‌ترین انسان‌ها، که همانا خاندان امیرِ مؤمنان علی علیه‌السلام باشد، بر پیامبر اسلام نازل شد و در آیه‌های آن شمّه‌ای از سرشت انسان و خط سیر او تا لقاء پروردگار گفته آمد؛ انسانی که از نطفه‌ای ناچیز آفریده شد و راه شکر و کفران بر او نمایان گشت و روزگاری بر او گذشت تا در بوته آزمایش قرار گیرد و بر پایه کردار خویش، پاداش و کیفر بیند.

✅تکریم بازنشستگان نیز چیزی جز تکریم انسان نیست؛ چه آن‌که نشانه‌های گذر زمان بر سر و روی آنان، روایتگر قصه آدمیانی است که با کاروان عمر در جاده خدمت به خلق گام نهاده‌اند و از منزلگاه‌های بسیار گذر کرده‌اند و در هر منزل، ره‌توشه‌هایی برگرفته‌اند که نسل امne برای ساختن فردایی بهتر، سخت نیازمند آن است. بی‌شک در هر جامعه‌ای که بازنشستگان ارج نبینند، نمی‌توان به آینده امیدوار بود؛ زیرا حال و روز سپیدمویان، آینه‌ای است در برابر آینده‌سازان.

✅پاسداشت کرامت انسانی و منزلت اجتماعی و تضمین نیازهای معیشتی بازنشستگان، حداقل خواسته‌های مورد انتظار این عزیران است که صندوق بازنشستگی کشوری، پی‌گیری مجدّانه آن را وظیفه تخطی‌ناپذیر خود می‌داند. این نهاد خوشوقت است که امسال در روز بازنشستگی می‌تواند نویددهنده تحقق شماری از مطالبات بازنشستگان گرامی، از جمله همسان‌سازی حقوق و اجرای طرح‌های دامنه‌دار بیمه‌ای و رفاهی باشد.

✅با این حال، معتقدیم بازنشستگان محترم شایسته بیش از این هستند و مصمم هستیم که با همراهی دولت محترم، به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه، اقدام‌های بیشتری را برای نیل به مقصود انجام دهیم.

✅امیدواریم بازنشستگان گرامی، صندوق بازنشستگی کشوری را همراه و خدمتگزار همیشگی خود بدانند و ما را از راهنمایی‌ها و دعای خیر خویش بی‌بهره نگذارند.

✅فرصت را مغتنم می‌شمارم و با تبریک این روز به بازنشستگان ارجمند و خانواده‌های‌شان، از درگاه ایزد منّان برای همگی آنان تندرستی و بهروزی آرزومندم.

✍️ اکبر افتخاری، مدریرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

0 [1]
0 [1]