- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

فرهاد میقانی سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان :حمایت از زندگی و سلامت انسانها از اهداف جمعیت هلال احمر است

البرز گلستان به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ در این دیدار که به منظور تکریم و تجلیل از سادات مدافع سلامت بیمارستان ۵ آذر گرگان انجام شد، سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان ضمن تبریک عید سعید غدیر گفت: خدمات کادر درمان به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا بسیار ارزشمند ‌و ستودنی است و جمعیت هلال احمر در بحران کرونا در بخش غربالگری و تب سنجی کرونا و‌ کمک به فرهنگ سازی رعایت بهداشت فردی و جمعی و از این مسیر در راه کمک به سیستم درمان کشور گام بر می دارد.
فرهاد میقانی افزود: حمایت از زندگی و سلامت انسانها از اهداف جمعیت هلال احمر است و در این راستا تلاش شده است با همکاری پزشکان و پیرا‌پزشکان داوطلب در قالب کاروان های سلامت خدمات داوطلبانه و عام المنفعه در مناطق محروم و کم برخوردار ارائه شود.
در ادامه حجت الاسلام مهدوی مسئول دفتر ولی فقیه در هلال احمر استان بیان کرد: سنت دیرینه دیدار و تکریم سادات از کارهای پسندیده در ایام عید سعید غدیر است و باید این روز فرخنده را به آنها تبریک گفت.
همچنین دکتر جنتی مدیر بیمارستان ۵ آذر گرگان ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران هلال احمر استان گفت: خدمات عام المنفعه هلال احمر ارزشمند است و ما افتخار می کنیم داوطلب هلال احمر شویم.
گفتنی است در پایان از پرسنل سادات مدافع سلامت خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا بیمارستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

0 [1]
0 [1]