فرهاد میقانی سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان :حمایت از زندگی و سلامت انسانها از اهداف جمعیت هلال احمر است

البرز گلستان به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ در این دیدار که به منظور تکریم و تجلیل از سادات مدافع سلامت بیمارستان ۵ آذر گرگان انجام شد، سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان ضمن تبریک عید سعید غدیر گفت: خدمات کادر درمان به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا بسیار ارزشمند ‌و ستودنی است و جمعیت هلال احمر در بحران کرونا در بخش غربالگری و تب سنجی کرونا و‌ کمک به فرهنگ سازی رعایت بهداشت فردی و جمعی و از این مسیر در راه کمک به سیستم درمان کشور گام بر می دارد.
فرهاد میقانی افزود: حمایت از زندگی و سلامت انسانها از اهداف جمعیت هلال احمر است و در این راستا تلاش شده است با همکاری پزشکان و پیرا‌پزشکان داوطلب در قالب کاروان های سلامت خدمات داوطلبانه و عام المنفعه در مناطق محروم و کم برخوردار ارائه شود.
در ادامه حجت الاسلام مهدوی مسئول دفتر ولی فقیه در هلال احمر استان بیان کرد: سنت دیرینه دیدار و تکریم سادات از کارهای پسندیده در ایام عید سعید غدیر است و باید این روز فرخنده را به آنها تبریک گفت.
همچنین دکتر جنتی مدیر بیمارستان ۵ آذر گرگان ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران هلال احمر استان گفت: خدمات عام المنفعه هلال احمر ارزشمند است و ما افتخار می کنیم داوطلب هلال احمر شویم.
گفتنی است در پایان از پرسنل سادات مدافع سلامت خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا بیمارستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۶ ب.ظ

دیدگاه