دکتر زارع رئیس بیمارستان بیمارستان آل جلیل آق قلادر مراسم تجلیل از خبرنگاران باحضور مجمع خیرین سلامت:خبرنگاران مشاوران امین جامعه و مدیران می باشند/ بزودی بیمارستان آل جلیل به مرکز آموزش درمانی تبدیل خواهد شد

البرز گلستان به مناسبت روز خبرنگار ‌و به پاس قدر دانی از تلاشهای برخی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای در بیمارستان آل جلیل اق قلا مراسم تجلیل بعمل امد.

این ایین به همت دکتر زارع رئیس بیمارستان و جناب حکیم موحدرئیس مجمع خیرین سلامت در شانزدهمین روز از مرداد ماه در سالن اجتماعات بیمارستان برگزار گردید.

دکتر زارع رئیس بیمارستان نیز با تبریک اعیاد قربان و غدیر و روز خبرنگار اظهار داشت ،خبر و خبرگار در حوزه رسانه و مطبوعات چشم بیا وگوش شوای ملت می باشد

وی در ادامه خبرنگاران را را به عنوا مشاوران امین جامعه و مدیران معرفی کرد.

رئیس بیمارستان ال جلیل در ادامه گفت :از آغاز بیماری کرونا تا کنون ۵۷۷ نفر در بیمارستان بستری که متاسفانه از این تعداد نیز ۹۰نفر جانشان را از دست دادند ۴۵۰نفر نیز بهبود یافته و ۱۶ نفر نیز در حال حاضر بستری می باشند که در طول این مدت برخی بیماران خاص نیز به بیمارستان های مرکز استان اعزام شدند.
رئیس بیمارستان ال جلیل با اشاره به لزوم و ضرورت رعایت رفتار ایمن در مقابل ویروس کرونا گفت تا زمانی که رفتار ایمن نداشته باشیم بر کرونا غلبه نخواهیم کرد.

دکتر زارع در ادامه با تاکید بر مزیت های تغییر بیمارستان به مرکز اموزشی درمانی گفت در این خصوص اقدامات اولیه انجام و بیمارستان امتیازات لازم را اخذ نموده است بزودی بیمارستان ال جلیل به مرکز اموزش درمانی تبدیل خواهد شد.
وی در خصوص استقرار دستگاه سی تی اسکن گفت بودجه خرید این دستگاه با پیگیری های مجمع خیرین سلامت و با دستور دکتر نوبخت تامین شده است وزیر ساخت های نصب ان در بیمارستان فراهم شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۰ ب.ظ

دیدگاه