پیام تبریک دکتر منتظر حجت مدیرکل صدا و سیمای گلستان به مناسبت روز خبرنگار

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب المطلعین و الصدیقین

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

بی شک در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با نام “جهش تولید” مزین شده است، جایگاه ارزشمند جهادگران عرصه رسانه ، بیش از همیشه نمایان می باشد.

تلاشگرانی که با دمیدن روح اندیشه و صداقت گفتارشان، قلم را جان می بخشند تا در مسیر روشنی افکار جامعه و آگاه سازی مردم، نقشی ارزنده برجای نهند و بلند همتانی که ثمره زحمات خالصانه  و سعی وافرشان،  پیوند ناگسستنی مردم و مسؤولان در فضای جامعه می باشد.

خبرنگاران به عنوان دیده‌بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند و می توانند با شناخت انتظارات، خواست ها و نیازهای مردم و انتقال دو سویه آن  بین مردم و مسئولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند، تلاش خبرنگاران زمینه ساز آگاهی و شفافیت و در نهایت تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است امری که امروز بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود.

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند  و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند، بی گمان راه شهدای عرصه خبر هنوز ادامه دارد و اینک در آغازین روزهای «گام دوم انقلاب» این قلم، صدا و تصویر خبرنگار است که باید چشم انداز، آتیه و آینده «انقلاب به کمال رسیده» ایران اسلامی را برای نسلی که شاهد انقلاب و دفاع مقدس نبودند به تصویر کشیده و حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی ملت ایران در مسیر حصول قله های افتخار را به نمایش بگذارد.

هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران محترم استان و کشور بویژه همکاران پرتلاشم در معاونت خبر _ صدا و سیمای گلستان، تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.

بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود و از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

                                                                                                                            والسلام علی عبادالله الصالحین

                                                                                                                            مدیرکل صدا و سیمای گلستان