شعبه مرکزی بانک مسکن گنبدکاووس به باشگاه هزارمیلیاردی بانک پیوست

البرز گلستان / شعبه مرکزی گنبدکاووس با همت و تلاش پرسنل خود به باشگاه هزارمیلیاردی بانک پیوست.

مانده منابع این شعبه با انجام بازاریابی‌های صورت گرفته و جذب منابع حاصل از آن و نیز حفظ و نگهداری مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید به عدد ۱۲۱۶ میلیارد ریال در مقطع پایانی تیر ماه ۹۹ رسید.

 لذا به همین مناسبت، طی مصاحبه و گفتگو با مهدی پسرکلو رئیس شعبه مرکزی گنبدکاووس، از علل و عوامل کسب این موفقیت جویا شدیم. مشروح این گفتگوی صمیمانه پیش روی شماست.

  1. ۱- ضمن تبریک صمیمانه به شما و همکاران شعبه، لطفاً از علل و عوامل کسب این موفقیت بگویید؟

در ابتدا تقدیر و تشکر ویژه دارم از مدیر شعب استان به خاطر رهنمودهای لازم و نیز همراهی و پشتیبانی از شعبه و همچنین همکاران دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت که تعامل لازم را با ما داشته اند ، از جمله عواملی که در تحقق اهداف و کسب این موفقیت مؤثر بوده اند، می توان از برنامه ریزی مناسب ، برگزاری جلسات متعدد باحضور کلیه همکاران وتشریح اهداف منابع ، ایجاد همدلی و دوستی در بین همکاران ، شناسایی مشتریان بالقوه و انجام مذاکرات حضوری باآنان و تشریح انواع خدمات بانک مسکن نام برد.

  1. ۲- برای جذب منابع و تحقق این هدف چه اقداماتی را انجام داده‌اید؟

شناسایی مشتریان ویژه و سرشناس و همچنین مشتریان قدیمی شعبه که ارتباط آنها با بانک قطع گردیده بود و برگزاری جلسات و انجام مذاکرات حضوری با آنان با همراهی دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت و در رأس آنها مدیر شعب استان، اختصاص باجه مخصوص جهت پیگیری و انجام امور آنها و تلاش در جهت حفظ و نگهداری ایشان از جمله اقدامات انجام شده شعبه بوده است.

  1. ۳- بازاریابی شعبه چگونه است و نقش همکاران را در پیشبرد اهداف چطور ارزیابی می‌کنید؟

تمامی همکاران در کلیه دوایر شعبه در امر بازاریابی مشارکت فعال داشته به گونه ای که مشتریانی که برای دریافت خدمت به بانک مراجعه می نمایند، با رفتاری مناسب و صرف وقت برای مشتری و تشریح خدمات بانک و سپس تکمیل مذاکرات توسط رئیس شعبه مواجه می شوندکه بعضاً باعث جذب منابع شده است ، همچنین شناسایی و معرفی اشخاص دارای تمکن مالی مناسب توسط همکاران و برگزاری جلسات و مذاکره توسط رئیس شعبه و درصورت لزوم با حضور مدیر شعب استان و همکاران دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت، که جا دارد مراتب تقدیر خود را از تلاش یکایک همکارانم اعلام نمایم.

  1. ۴- برای تداوم این موفقیت و ارتقاء جایگاه شعبه در آینده، چه برنامه‌ای دارید؟

تلاش در جهت حفظ مشتریان جذب شده و قدیمی شعبه و تشویق آنها به افزایش منابع ، بررسی و شناسایی مشتریان بالقوه جدید که با موفقیت در جذب منابع جدید، شاهد تحقق اهداف سال در مقطع کنونی هستیم و نیز سعی و تلاش گروهی و مضاعف همکاران در جهت ارتقاء درجه شعبه

  1. ۵- به‌ عنوان سؤال پایانی، برای کسب رضایت‌مندی بیشتر مشتریان چه تمهیداتی را اندیشیده‌اید؟

تأکید به کلیه همکاران در خصوص احترام و تکریم تمامی مشتریان و انجام امور آنها در کوتاهترین زمان ممکن و با دقت و کیفیت لازم  ،‌ اختصاص باجه ویژه جهت انجام امور مشتریانVIP  ، تهیه هدایا و ارسال پیامک تبریک به مناسبت سالروز شغل و حرفه مشتریان( به عنوان نمونه روز پزشک) و پاسخ گویی به موقع به درخواستهای مشتریان توسط همکاران شعبه

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۵۰ ب.ظ

دیدگاه