حمیدرضا مطیع به عنوان مدیرکل ثبت احوال استان گلستان معارفه شد

البرز گلستان در مراسمی با حضور ویدیوکنفرانسی رییس سازمان ثبت احوال کشور و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، حمیدرضا مطیع به عنوان مدیرکل ثبت احوال استان گلستان معارفه شد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور روز سه شنبه چهاردهم مرداد ۹۹ ، در این مراسم، ضمن تقدیر از خدمات ابوبکر دولو، حمیدرضا مطیع را به عنوان مدیرکل ثبت احوال استان گلستان معرفی کرد.

حمید درخشان نیا با تاکید بر اینکه برای پستهای مدیریتی تمام تلاشمان بر این است که از کارکنان خود ثبت احوال استفاده شود گفت: برای اینکار مدیران بایستی کادر سازی کنند و زکات علم و تجربه ای را که کسب کرده اند به افرادی که در کنارشان کار می کنند انتقال دهند تا از نظر تخصصی و مدیریتی تریبت و تجربه کسب کنند تا بتوانند در آینده مدیران خوبی باشند.

وی همچنین در خصوص تبدیل تهدید به فرصت جهت استفاده از فضای مجازی و انجام کارها به صورت الکترونیکی مطالبی را بیان کرد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور حفظ سلامت خود، همکاران و مردم، فعال بودن ادارات و ارتباط دائم و مستمر با ادارات، حفظ حرمت مردم و همکاران، تعامل با سایر دستگاه ها با حفظ مقررات، حفظ نظم و قانون، اجرای برنامه های سازمان و حفظ امانت داری و اطلاعات مردم را از وظایف مدیرکل جدید عنوان کرد

حمیدرضا مطیع مدیرکل جدید ثبت احوال استان گلستان نیز از حسن نظر و اعتماد ریاست سازمان تشکر و قدردانی کرد.

مطیع برنامه های خود را براساس کار تیمی؛ برنامه محور؛ بامشارکت همکاران، اهداف کلان، میان مدت و کوتاه مدت را با تلاش مضاعف برشمرد.

گفتنی است حمید رضا مطیع پیش از این در پست معاون امور اسناد هویتی ثبت احوال استان گلستان مشغول ارائه خدمت به مردم شریف استان گلستان بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۹ ب.ظ

دیدگاه