- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حسینی مدیر کل جدید بنیاد مسکن گلستان ازبرداشتن گام مهم در راستای حل مشکل مالکیت ۴۰ ساله اهالی ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان خبر داد

کدخبر:۴۲۸۸۹

گامی مهم در راستای حل مشکل مالکیت ۴۰ ساله اهالی ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان

البرز گلستان مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از حل مشکل ۴۰ ساله اهالی ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان در خصوص صدور سند مالکیت اهالی این روستاها و شهرها با امضاء تفاهم نامه سه جانبه فی مابین بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خبر داد.
آقای حسینی با بیان اینکه این اقدام مهم در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری املاک بنیاد علوی به مردم در راستای جهش در تولید و حمایت از اقتصاد و معیشت مردم انجام خواهد شد ابراز داشت؛ در مراسمی که در روز یکشنبه ۱۲ مردادماه با حضور استاندار محترم گلستان برگزار خواهد شد، عملیات اجرایی این طرح مهم آغاز خواهد شد.
ایشان با بیان مزایای صدور سند مالکیت منجمله ساماندهی و تثبیت مالکیت اراضی، بهره گیری روستائیان از سند بعنوان وثیقه، افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی املاک، جلوگیری از نزاع و تعارضات و اختلافات ملکی، جلوگیری از مهاجرت روستائیان، عدم تحمیل بار مالی به دولت و .. ابراز داشت: ۶۰۰ روستا و ۱۶۸ هزار واحد مسکونی معادل ۶۰ درصد روستاها و واحدهای مسکونی استان از این طرح مهم برخوردار می شوند.

 

خبر از محمد یزدانی

0 [1]
0 [1]