در هوشمندسازی مدارس،مخابرات منطقه گلستان به عنوان استان برتر شناخته شد

کدخبر:۴۲۸۸۵

مخابرات منطقه گلستان در هوشمندسازی مدارس به عنوان استان برتر شناخته شد
البرز گلستان مخابرات منطقه گلستان در شاخص هوشمند سازی مدارس به رتبه برتر در بین مناطق مخابراتی کشور دست یافت . مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با اعلام این مطلب گفت : بر اساس ارزیابی های انجام شده در شرکت مخابرات ایران و گزارش معاونت تجاری ، مخابرات منطقه گلستان جزء استان های برتر کشور در پروژه هوشمند سازی مدارس شناخته شد .
وی گفت : با اجرای صد در صدی تعهدات توانستیم جزء سه استان برتر باشیم و این حاصل تلاش و همدلی کارکنان در بخشهای مختلف علی الخصوص مدیریت تجاری است که رهبری و پشتیبانی این پروژه را برعهده داشته اند.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اهمیت این پروژه افزود: پروژه هوشمند سازی مدارس روستایی بر اساس توافق سه جانبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وزارت آموزش و پرروش و شرکت مخابرات ایران به مرحله اجرا در آمده است .
مهندس غلامعلی شهمرادی افزود : در این پروژه تعداد ۱۲۷۲ مدرسه روستایی در استان در این طرح به سرویس اینترنت پرسرعت مجهز شده اند که عملیات اجرایی پروژه اعم از فراهم نمودن امکانات فنی ، تعریف سرویس و … درنهایت تحویل سرویس بر عهده مخابرات منطقه گلستان بوده است./انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۰ ب.ظ

دیدگاه