- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرگان از مصدوم‌شدن نیروهای جنگلبانی طی تعقیب و گریز متخلفین در حین آتش زدن جنگل خبر داد

البرز گلستان علی اصغر نیکویی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرگان از مصدوم‌شدن نیروهای جنگلبانی طی تعقیب و گریز متخلفین در حین اتش زدن جنگل خبر داد و افزود: در این درگیری ۲نفر از نیروهای منابع طبیعی مصدوم شدند.

رئیس منابع طبیعی شهرستان گرگان، با بیان اینکه متخلفین در حال اتش زدن بخشی از جنگل قرق بودن ،گفت: نیروها در منطقه در حال خاموش کردن حریق بودن که متوجه چند نقطه حریق جدید شدند که با پیگیری ماجرا متوجه دو نفر متخلف شدند که در حال اتش زدن عرصه های جنگلی منطقه گلریز قرق بودن که طی تعقیب و گریز متخلفین با نیروها درگیر و دو نفر از نیروها زخمی شدند .

وی با اشاره به اینکه پس از اطلاع، بلافاصله نیروهای حفاطتی ما اعم از قرقبانان شرکت‌ها و نیروهای حفاظتی سازمان وارد عمل شدند، ادامه داد: پیگیری‌ها منجر به دستگیری دو متخلف شد و خوشبختانه دو نیروی منابع طبیعی به‌صورت سرپایی در بیمارستان مداوا شدند.

نیکویی با اشاره به اینکه، در این رابطه یک دستگاه موتور سیکلت شناسایی وتوقیف شد، افزود:دو نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند .

0 [1]
0 [1]