تشکر محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران از مناف هاشمی:حل مشکل اوراق ۱۵۰۰ میلیارد تومانی مشارکت توسعه متروبا تلاشهای بامدادی مناف هاشمی معاون شهردارتهران

کدخبر:۴۲۸۳۳

در حالی که یکشنبه هفته جاری، محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران نسبت به فرصت سوزی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی هشدار داده بود، مسوولان شهرداری پایتخت با پیگیری مداوم توانستند در آخرین ساعت‌های انقضای مهلت انتشار اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی، از این فرصت سوزی ممانعت کرده و چشم‌انداز مثبتی را برای تداوم توسعه مترو در سال جاری ایجاد کنند.

البرز گلستان پیروز حناچی، شهردار تهران دیروز صبح در توئیتی اعلام کرد: خوشبختانه با پیگیری همکارانم در شهرداری و شورای شهر و همکاری بانک مرکزی و دولت محترم، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسعه مترو و اتوبوسرانی منتشر شد. با این اتفاق مهم، در سال ۹۹ شاهد برداشتن گام‌های جدی در توسعه خطوط ۶ و ۷ مترو و ناوگان اتوبوسرانی خواهیم بود. محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در توئیتی اعلام کرده بود: سرانجام در واپسین ساعات مهلت قانونی، مجوز انتشار اوراق مشارکت اتوبوس و متروی تهران صادر شد. او همچنین از شخص رییس بانک مرکزی و مدیریت بورس که مساعدت ویژه‌ای برای تامین اعتبار حمل‌و نقل شهروندان تهرانی در این شرایط اقتصادی داشتند، قدردانی کرد.

رئیس شورای شهر تهران ضمن تشکر از شهردار و معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کردکه مجوز صدور انتشار اوراق مشارکت صادر شده است.

محسن هاشمی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام خبر حل مشکل انتشار اوراق مشارکت گفت: در واپسین ساعات مهلت قانونی، مجوز انتشار اوراق مشارکت اتوبوس و متروی تهران صادر شد.

وی با بیان این که بهتر است که جزییات این خبر را از مناف هاشمی معاون حمل و نقل شهردار تهران بگیرید چرا که تا نیمه های شب بین بانک رفاه کارگران و بانک مرکزی در حال تردد بود تا مجوزها را بگیرد، گفت: جا دارد که از حناچی و مناف هاشمی بابت تلاشهای بی وقفه خود و همچنین بانک رفاه کارگران و بانک مرکزی که توانستند این هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را به سرانجام برسانند، تشکر کنم.

وی افزود: مشکل اوراق مشارکت حل شده و امیدواریم تحولی را در سیستم حمل ونقل عمومی شاهد باشیم./ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۹ ب.ظ

دیدگاه