- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قدمنان فرماندار کردکوی در نخستین نشست شورای مهارت شهرستان: کسب مهارتهای فنی در کنار تحصیل ، اشتغال جوانان را تضمین خواهد کرد.

کدخبر:۴۲۸۲۰

البرز گلستان  در استانه ۶ مرداد ماه روز ملی کار آفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای، و در نخستین نشست شورای مهارت شهرستان ؛ابراهیم قدمنان فرماندار و رئیس این شورا با اشاره به اهمیت و نقش کسب مهارتهای فنی توسط جوانان و نوجوانان کشور گفت: کسب مهارتهای فنی در کنار تحصیل ، اشتغال جوانان را تضمین خواهد کرد.
وی اظهار داشت ؛ ایجاد معرفت جوانان در نیاز به کسب مهارتهای فنی برای ایجاد اشتغال و رفع نیازهای جامعه امری است که باید در اموزشگاهها اعم از مدارس و دانشگاهها به آن اندیشده و برنامه ریزی شود.
وی فراوانی کسب مهارتهای فنی از سوی جوانان را موجب رونق تولید،ایجاد اشتغال، افزایش امید در جامعه و کاهش مسایل و مشکلات اجتماعی ارزیابی کردند و افزودند؛ امروز که مهمترین دغدغه مسئولان طراز اول کشور،استان و شهرستان موضوع اشتغال است، مجموعه مدیریت شهرستان موفق شد با توجه به تعیین ۱۲.۵ میلیارد تومان سهمیه تسهیلات برای ایجاد اشتغال شهرستان در سال گذشته ، ما توانستیم ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات را جذب نماییم که در سطح استان کم نظیر است.
وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه موضوع پیگیری مهارت های فنی مختص یک یا چند اداره نیست ، اظهار امیدواری کرد که همه دستگاههای اجرایی و اموزشگاهها و دانشگاههای سطح شهرستان انرا پیگیری نمایند./ انتهای خبر

0 [1]
0 [1]