وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه به‌عنوان یک الگو مناسب برای جوانان مامطرح می باشد

کدخبر:۴۲۸۰۶

شهدا ممتازترین بندگان خدا هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان بابیان اینکه شهدا ممتازترین بندگان خدا هستند گفت: خانواده‌های شهدا باید بدانند، فرزندانی که تقدیم راه انقلاب اسلامی کردند از کم‌نظیرترین انسان‌های روی زمین هستند که در اوج بی‌نشانی قله‌های افتخار را فتح نمودند.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در دیدار با جامعه ایثارگری به خبرنگار ایثارگستان گفت: وجود خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران موجب برکت نظام و انقلاب است و در حقیقت دیدار با آن‌ها مایه عزت و افتخار مسئولین است.

وی تصریح کرد: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌عنوان یک الگو مناسب برای جوانان ما مطرح بوده و باید با راهکارهای مناسبی برای انتقال این فرهنگ غنی اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی است به جوانان ما داده شود و برای همیشه در جامعه ما جاودانه بماند.
وی گفت: شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، با ایثار، شجاعت، وفاداری و ایمان واقعی خویش، تمام فضایل و خصایصی را که دین مبین اسلام همواره بر آن تأکید کرده، به معنای کامل به نمایش گذاشتند.
مدیرکل بنیاد گلستان بابیان اینکه شهدا ممتازترین بندگان خدا هستند گفت: خانواده‌های شهدا باید بدانند، فرزندانی که تقدیم راه انقلاب اسلامی کردند از کم‌نظیرترین انسان‌های رو زمین هستند که در اوج بی‌نشانی قله‌های افتخار را فتح نمودند.
وزیری ادامه داد:شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما وظیفه‌داریم قدردان شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشیم، ازاین‌رو پیگیری دغدغه‌های ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به این قشر گرانقدر از اهداف عمده بنیاد است.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹ ب.ظ

دیدگاه