- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

آیت الله نورمفیدی در همایش خیرین مدرسه ساز گلستان:امروز جامعه نیاز مبرم به مدرسه سازی داردو اگر کسی بیاید این نیاز را برطرف کند عمل صالح انجام داده است .

به گزار ش پایگاه خبری البرز گلستان هفدهمین همایش مجمع خیرین مدرسه ساز استان گلستان امروز با حضور آیت الله نورمفیدی و دکتر صادقلو استاندار گلستان حافظی مدیر خیرین مدرسه ساز کشور کمیلی رئیس خیرین مدرسه ساز گلستان و مدیران استانی و فرماندار شهرستان گرگان در سالن فخرالدین اسد گرگانی بر گزار گردید .
در این همایش آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان طی سخنانی بیان نمود: یکی از شرایط اساسی عمل صالح اگر خدمت به خدا شود عمل صالح است.
وی درادامه از شرایط دیگر عمل صالح را نیاز سنجی نام بردو بیان نمود:نیاز سنجی از شایط عمل صالح است ,باید ببینیم نیاز امروزنیاز جامعه چه می باشد.
امام جمعه گرگان سپس بیان داشت : مسجد از ضروریات است و جاهای بیش از اندازه مسجد می سازند و این عمل صالح نیست عمل صالح این است که ببینید نیاز جامعه چه میباشد.
وی در ادامه اظهار داشت : امروز جامعه نیاز مبرم به مدرسه سازی دارد و اگر کسی بیاید این نیاز را برطرف کند عمل صالح انجام داده است .
آیت نورمفیدی سپس در باره شرایط فعلی جامعه بیان داشت : امروز شرایط شرایط خاصی است و این یارانه ها که داده شده اگر درست عمل می شد خیلی از مشکلات جامعه حل می شد.
نمانیده ولی فقیه در استان گلستان در خاتمه بیان داشت :ئ من از شما تشکر می کنم که بخشی از دارائی و تمکن خود را صرف ساختن جامعه کردید و این نیاز مبرم جامعه را برطرف کردید و انشاالله در نامه عمل شما در نزد خداوند ثبت شود .

0 [1]
-2 [1]