وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی مجد:صبر و بردباری جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گران‌قدر آن‌ها موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است

اخلاص و عمل به تکلیف ویژگی بارز شهدا است

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار داشت: اخلاص و عمل به تکلیف ویژگی بارز شهداست و براین باوریم که خداوند و شهدا ناظر بر اعمال ما هستند پس باید کارها را با دقت و جدیت بیشتری انجام دهیم تا خداپسندانه باشد.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به همراه دکتر روح الله بشارت مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و هیات همراه در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی مجد به خبرنگار ایثار گلستان گفت: رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است و تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی‌تواند آسیبی به‌نظام اسلامی وارد کند.
وی با تأکید بر اینکه بدون توجه به نیازهای جامعه ایثارگری، بسط و گسترش فرهنگ ایثار در زندگی اجتماعی میسر نخواهد شد، ابراز داشت: صبر و بردباری جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گران‌قدر آن‌ها موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.
وی تصریح کرد: خدمت گذاری به جامعه ایثارگری ازجمله توفیقاتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و به‌پاس این توفیق الهی باید به بهترین نحو وظایف خود را در قبال شهدا و خانواده ایشان انجام دهیم پس همه ما وظیفه‌داریم در مرتفع نمودن مشکلاتشان بکوشیم.
شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی مجد متولد ۱۷ تیر ۱۳۶۶ در محله گلستان شهر فاضل آباد، در ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ در شهر حماء سوریه شهید و پس از انتقال پیکر پاک شهید به ایران اسلامی در گلزار شهدای روستای الازمن به خاک سپرده شد.
لازم به ذکر است این دیدار با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بعمل آمد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۳ ب.ظ

دیدگاه