- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

هزارجریبی رئیس اداره مخابرات شهرستان کردکوی: پوشش ارتباطی تلفن همراه در شهرستان کردکوی بیش از ۹۵ درصد است

رئیس اداره مخابرات کردکوی:
پوشش ارتباطی تلفن همراه در شهرستان کردکوی بیش از ۹۵ درصد است

الرزگلستان یکی از مهم ترین اهداف مجموعه همکاران پرتلاش مخابرات کردکوی عمل نمودن به شعار سال ۹۹ که از طرف مدیر مخابرات منطقه گلستان تعیین شده میباشد .
مهندس غلامرضا هزارجریبی رئیس اداره مخابرات شهرستان کردکوی ضمن اعلام این مطلب گفت : ” توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات به مشتریان” از سوی مدیر مخابرات منطقه گلستان بعنوان هدف مهم درسال ۹۹ تعیین شده که در پی آن پایداری ارتباطات و ارائه بهترین سرویسها و خدمات دهی و کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان از اولویتهای اصلی کارکنان در مخابرات کردکوی میباشد.
رئیس اداره مخابرات شهرستان کردکوی با توجه به تعداد بالغ بر ۲۴۸۰۰ شماره تلفن ثابت فعال و حدود ۳۷۰۰ مشترک فعال adsl در این شهرستان گفت : ایجاد بستر مناسب ارتباطی برای مشتریان و بهره مندی آنان از خدمات وسرویسهای مخابراتی با کیفیت برایمان مهم بوده و در این زمینه اقدامات فراوانی انجام شده است .
وی یکی از موانع پیشرفت کار را سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دانست و افزود : این معضل نارضایتیهای زیادی را برای مشتریان ایجاد کرده است که با توجه به وظیفه مهم ما در افزایش رضایتمندی مشتریان ، در این خصوص نشستهای زیادی با مسئولین شهرستان داشته ایم و گزارشهایی به اعضای شورای تامین ارائه نمودیم که تاثیر زیادی در کنترل سرقتها بخصوص در دو ماه اخیر داشته است.
مهندس غلامرضا هزارجریبی با تاکید براینکه استفاده از تلفن همراه و خدمات غیر حضوری در حال حاضر زیادتر از قبل میباشد در راستای تامین ارتباطات پایدار تلفن همراه اقداماتی شده است و بیشتر از ۹۵ درصد پوشش ارتباطی در شهرستان داریم این نکته قابل عرض است که فقط چند نقطه از مناطق کوهستانی از پوشش ارتباطی مناسبی برخوردار نیستند که در برنامه توسعه سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس اداره مخابرات شهرستان کردکوی از فعال بودن ۷ سایت bts شهری و ۸ سایت bts روستایی خبر داد و گفت :
در پروژه فاز ۸ ارتباطات سیار، ۶ سایت bts جدید جابجایی ۲ سایت و ارتقاء تکنولوژی از ۳g به ۴g در ۸ سایت در حال اجرا میباشد که با اضافه شدن این سایتها ، تاثیر به سزایی در کیفیت ارتباطات همراه اول و رضایتمندی مشتریان مشاهده خواهد شد.

0 [1]
0 [1]