اجرای طرح “مهربند” با هدف حرفه آموزی، ایجاد اشتغال ویژه بانوان زندانی در بند نسوان شهرستان های گرگان و گنبد

البرز گلستان در راستای اجرای سند ارتقاء وضعیت زنان استان گلستان، اجرای طرح “مهربند” در بند نسوان شهرستان های گرگان و گنبد در کارگروه اشتغال و توانمندسازی بانوان زندان های استان تصویب شد.

کارگروه اشتغال و توانمندسازی بانوان زندانهای استان، در راستای اجرای سند ارتقاء وضعیت زنان استان و با هدف توانمند سازی بانوان زندانی و خانواده های آنان، با حضور الهه غیناقی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانها و سایر اعضای این کارگروه و جمعی از کارآفرینان برتر استان و کشور برگزار شد‌.

در این جلسه الهه غیناقی اشتغال بانوان زندانی را گامی موثر در کاهش آسیب ها و تحکیم بنیان خانواده دانست و مقرر شد طرح “مهربند” با هدف حرفه آموزی، ایجاد اشتغال و کسب درآمد و اتصال به بازار ویژه بانوان زندانی در بند نسوان شهرستان های گرگان و گنبد اجرا شود.

در ادامه کارآفرینان حاضر در جلسه به ارائه طرح های اشتغال کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پرداختند.

گفتنی است به منظور همکاری بیشتر با اداره کل زندانها تفاهمنامه ای دوجانبه فی ما بین ادارات کل امور بانوان و خانواده استانداری و زندان های استان منعقد گردید.

همچنین در پایان این جلسه، رنجبر مدیرکل زندانهای استان با اعطای لوح تقدیر از مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و همکاران آن دفتر جهت همکاری در اجرای طرح مذکور قدردانی کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۹ ب.ظ

دیدگاه