دکتر یحیی خاکی فرماندار شهرستان گرگان (گلستان) : باراه حل منطقی ،علمی و قانونی و وظیفه داریم به مردم خدمت نماییم

به گزارش پایگاه خبری البرزگلستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان ، جلسه رفع مشکل آب شرب محله انجیراب (افسران ۱۸-۸) شهر گرگان با حضور فرماندار،معاون برنامه ریزی و امور عمرانی ،بخشدار مرکزی ،مسئولین و نمایندگان اهالی در فرمانداری تشکیل شد.

“یحیی خاکی”فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه توجه و رفع مشکلات مردم برای ما مهم است گفت: به دنبال راه حل منطقی ،علمی و قانونی هستیم و وظیفه داریم به مردم خدمت نماییم.

دکتر خاکی با تأکید بر پیگیری مسئله آب شرب بیان داشت: جلسات و نشست های متعددی با حضور متولیان جهت رفع موضوع برگزار گردیده و برنامه ریزی و پیش بینی لازم صورت گرفته است تا بتوانیم هرچه سریعتر این مشکل را حل نماییم.

وی افزود: جهت رفع موقت کمبود آب ،هماهنگی های لازم جهت آبرسانی سالم با تانکر برای استفاده همشهریان واهالی منطقه انجیراب صورت گرفته است .

فرماندار بیان داشت: با نظارت معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ؛شهرداری ، آب و فاضلاب شهری و اهالی منطقه نسبت به ترمیم چاه موجود اقدام نمایند .

فرمانداربا بیان اینکه بخشی از تعهدات باید توسط خود مردم انجام گیرد اظهار داشت:به شهرداری و آب و فاضلاب شهری تأکید گردیده هرچه سریعتر نظریات قطعی و مکتوب خود را در این زمینه اعلام ودرجهت تأمین اعتبار لازم به منظور اصلاح شبکه آبرسانی منطقه انجیراب (افسران ۱۸-۸) اقدامات لازم از طریق معاونت برنامه ریزی استانداری و مردم صورت خواهد پذیرفت .

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۵ ق.ظ

دیدگاه