کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی: زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء ودیدار با خانواده معظم شهداء سرلوحه کار اوقاف می باشد

تجدید میثاق و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء آرمیده در جوار آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) روستای النگ شهرستان کردکوی و دیدار باخانواده معظم شهید یحیی مازندرانی بمناسبت دهه کرامت، از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستانی.
البرز گلستان علی کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی اظهار داشت: ارج نهادن و زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء و همچنین قدردانی و دیدار با خانواده معظم شهداء سرلوحه کار اوقاف می باشد.
کریمی افزود؛ شهدا با تاسی و تبعیت از اهل بیت عصمت و طهارت(س) و با شناخت و بصیرت؛ راه امامت و ولایت را پیموده و برای مقابله با باطل و دفاع از اسلام، امنیت و تمامیت ارضی کشور اسلامی ایران عزیزمان ، با چشم پوشی از آرزوها و زندگی دنیوی و با ایثار و گذشت از جان، مال و خانواده وعزیزانشان، در جبهه های نبرد حق علیه باطل جان فشانی و جهاد اکبر نمودند و نزد خداوند متعال مقام و جایگاه والایی دارند.
کریمی همچنین ادامه داد:خانواده های مکرم و معظم شهداء نیز با اهدای بهترین عزیزان و دلبندان خود، در راه اسلام و دفاع از انقلاب و کشور، کار عظیم و سترگی انجام داده و صبر، متانت و بردباری بدون چشمداشت آنان نیز ادامه دهنده راه پرافتخار شهیدان است. فلذا تکریم و یاد شهدا و ارج نهادن و دیدار با خانواده های محترم و معظم آنان ضمن اینکه وظیفه و تکلیف می باشد، باعث استمرار و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت و تامین و تضمین امنیت جامعه و پیشرفت کشور عزیزمان می گرددد. به همین جهت است که دشمنان در تلاشند تا این مهم را کم فروغ کنند تا راه نفوذ و تهاجم به کشورمان برایشان تسهیل گردد.
کریمی نیز بیان داشت: ایام و مناسبتها فرصت مناسبی برای ارج نهادن و تجدید میثاق با آرمان ها و مقام والای شهدا و قدردانی و دیدار با خانواده مکرم آنان می باشد، که در دهه کرامت این توفیق نصیب اداره اوقاف شهرستان کردکوی گردید تا با دعوت،‌حضور و همراهی امام جمعه محترم شهرستان جناب حجه الاسلام و المسلمین شیخی، حجه الاسلام صامعی فر نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان، معاون محترم امنیتی سیاسی فرمانداری، رئیس محترم بنیاد شهید، کارکنان محترم هلال احمر، سفیران کریمه اهل بیت، خدام بقاع شهرستان و … توفیق عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهداء آرمیده در جوار آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) و افتخار دیدار با خانواده معظم شهید یحیی مازندرانی را داشته باشیم و امیدوارم که این توفیقات و برکات برای اینجانب و سایر مسئولین محترم فزونی و استمرار داشته باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴۷ ب.ظ

دیدگاه