- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:مجلس باید کارنامه خود را به صورت فصلی با همراهی نخبگان ارزیابی کند

البرز گلستان به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت [1]، غلامرضا منتظری در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به هیات رئیسه گفت: ۲۶ روز از آغاز به کار مجلس گذشته و هنوز گام اول آن و نقشه راه تعریف نشده است لذا باید اولویت های مجلس مشخص شده و در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اگر به دنبال اعتماد آفرینی هستیم باید اولویت های خود را به مردم اعلام کنیم، اظهار داشت: مجالس پیشین در حوزه نظارت ضعیف عمل کرده اند لذا باید مدلی در مقیاس ملی و استانی تعریف کنیم و بر امور نظارت داشته باشیم که در این مسیر استانداران باید به عنوان یک رئیس جمهور کوچک و معاونان وی به عنوان وزیر تلقی شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیازمند نقد عالمانه و صادقانه هستیم، عنوان کرد: هرنهاد و سازمانی از جمله مجلس باید خودارزیابی داشته باشد که در این راستا مجلس باید کارنامه خود را به صورت فصلی با همراهی نخبگان ارزیابی کند.

منتظری ادامه داد: مجلس نیازمند منشور اخلاقی است چراکه این حجم از تذکرات به دولت زیبنده نیست و در وهله اول باید خودمان پایبند قوانین باشیم.

این نماینده مردم از استان گلستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حال کشاورزان گلستانی خوب نیست و دولت باید هرچه سریع تر وجوه گندم و کلزا را به آن ها پرداخت کند./

 

0 [2]
0 [2]