- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس کل دادگستری گلستان: کسانی که سبب فرار سرمایه از گلستان شوند منتظر برخورد قضایی باشند

فرار سرمایه از گلستان ممنوع!/ دادستان ها مامور برخورد با دست اندازان مسیر تولید
البرز گلستان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کسانی که سبب فرار سرمایه از گلستان شوند منتظر برخورد قضایی باشند.
هادی هاشمیان افزود: دادستان های سراسر استان را مامور کرده است با کسانی که در مسیر تولید سنگ اندازی می کنند و سبب فرار سرمایه از استان می شوند شناسایی و با آنان برخورد کنند.
هاشمیان همچنین افزود: از دادستان ها خواسته ایم با کمک دستگاه های اجرایی از واحدهای تولیدی سرکشی و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.
هاشمیان گفت: خوشبختانه مدیران دستگاه های اجرایی برای کمک به رونق تولید از هیچ تلاش فروگذار نمی کنند اما در برخی دستگاه ها دیده می شود که در بدنه کارشناسی سنگ اندازی و فرآیندهای اداری زمانبر می شود که نیاز است مدیران نظارت بر زیرمجموعه را جدی بگیرند.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تعامل خوبی بین دستگاههایی اجرایی و قضایی استان برای کمک به رونق تولید شکل گرفته است و به همین دلیل گلستان از استان های امن برای سرمایه گذاریست.
وی افزود: پارسال با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ۸ واحد تولیدی دوباره فعال شدند و ۶۰۰ کارگر به کار بازگشتند.
رئیس کل دادگستری گلستان در جمع فعالان اقتصادی شهرک صنعتی آق قلا از آنان دعوت کرد با مشارکت در کارگروه های تخصصی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ،نظرات تخصصی خود را به منظور مشاوره به قضات محاکم تخصصی رسیدگی به پرونده های اقتصادی ارائه کنند.
در این جلسه تعدادی از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی گلستان مشکلات واحدهای خود را مطرح کردند که دستورات لازم از سوی رییس دادگستری کل گلستان برای رسیدگی و حل آن ها صادر شد .
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان

0 [1]
0 [1]