- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکترمنتظری نماینده مردم گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی دردیداربا خانواده شهید علیرضا سبطی:وظیفه همه مسئولین زنده نگه داشتن این فرهنگ سترگ و انتقال آن به نسل های آینده است

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به همراه دکتر غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی  دیداری با خانواده شهید علیرضا سبطی داشتند

منتظری نیز در  این دیدار ضمن تاکید بر خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه ایثارگری گفت: همه ما مدیون فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران هستیم و باور داریم که شهدا ناظر و حاضر بر اعمال ما هستند.
وی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: وظیفه همه مسئولین زنده نگه داشتن این فرهنگ سترگ و انتقال آن به نسل های آینده است.
لازم به ذکر است فاطمه رحیم اربابی نویسنده ۵ جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت با عناوین راز و نیاز خدا، پلی از جنس نیاز ، ایثار، در سرزمین من لاله ها می جوشند و پاجای پای پدر می باشد.
شهید جاوید الاثر علیرضا سبطی در سال ۱۳۴۶ در گرگان دیده به جهان گشود. وی دانشجوی رشته مهندسی الکترونیک دانشگاه بوعلی همدان بود که با آغاز جنگ تحمیلی به صورت داوطلبانه عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و در ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

0 [1]
0 [1]