- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:۹۴ درصد کنتورهای فهام شرکت توزیع نیروی برق استان آنلاین کنترل می شود

البرز گلستان مهندس نصیری» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان  در بازدید مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق(ساتکاب) از مرکز فهام کنتورهای شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان اظهار کرد: نزدیک به ۱۰ هزار کنتور دیماندی و سه فاز در استان گلستان وجود دارد که در مرکز پایش کنتورهای فهام کنترل می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: علاوه بر قرائت کنتورها کار اصلی که در این مرکز صورت می گیرد بحث کنترل بار مشترکین صنعتی، تجاری و کشاورزان است.

نصیری متذکر شد: شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان به منظور گذر از پیک مصرف برق در فصل تابستان با هشت هزار و ۵۰۰ مشترک دیماندی و سه فاز تفاهم منعقد کرده است.

وی با بیان اینکه پتانسیل صرفه جویی مصرف برق بر اساس این تفاهم نامه ها بالغ بر ۱۰۰ مگاوات است، تأکید کرد: در چند روز گذشته میانگین ۱۰۰ مگاوات صرفه جویی داشتیم و توانستیم که اوج مصرف برق را مدیریت کنیم و این مهم باعث شده که به صنعت برق کشور کمک شود و استان گلستان در نقطه سبز قرار گیرد.

نصیری بیان کرد: از مجموع پنج هزار و ۲۳۰ چاه کشاورزی در استان گلستان سه هزار و ۳۳۸ مورد مجهز به کنتور فهام شده است.

وی افزود: ۹۴ درصد کنتورهای فهام شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان آنلاین کنترل می شود و تحقق این عدد با توجه به میزان پراکندگی و نقاط مرزی استان گلستان بسیار ارزشمند است.

0 [1]
0 [1]