یاسر قندهاری به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان یاسر قندهاری به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری این اداره‌کل منصوب شد.

البرزگلستان به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشکری و صنایع‌دستی گلستان، در مراسمی که امروز یکشنبه اول تیرماه ۹۹ با حضور احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، مسئولین واحدها و کارکنان معاونت گردشگری اداره‌کل برگزار شد، یاسر قندهاری به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان منصوب شد.

یاسر قندهاری پیش از این به‌عنوان رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان مشغول فعالیت بود.

از سوابق یاسر قندهاری می‌توان به رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های علی‌آبادکتول و گرگان اشاره کرد. او همچنین عنوان مدیر برتر در سال‌های ۹۱، ۹۴، ۹۶ و ۹۷ را در کارنامه دارد.

در حکم انتصاب او که در مراسم امروز توسط احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی استان به او اعطا شد آمده است:

«جناب آقای یاسر قندهاری
همکار محترم
ضمن آرزوی توفیق روزافزون، نظر به شایستگی، سوابق موثر و تجربیات ارزشمند، به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری این اداره‌کل منصوب می‌گردید.
انتظار می‌رود با اجرای برنامه‌های خلاقانه، ایجاد مدیریت یکپارچه و برنامه‌ریزی منسجم، بازسازی و بازتوانی در حوزه گردشگری، ضمن هماهنگی لازم با اینجانب اهتمام لازم را بعمل‌آورده موفق و موید باشید.»
احمد تجری- مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۴۹ ق.ظ

دیدگاه