- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار با اعضای ستاد شهدای یاک۴۰:شهیدان پاک باختگان راه عشق به خدا هستند و شهیدان پاکند

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای یاک ۴۰ امروز دیداری با آیت الله

نورمفیدی نمانیده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان داشته اند .

در این نشست ابتدا حضرت آیت الله نورمفیدی ضمن بیان فضیلت ماه رجب اشاره ای به قسمتهای از دعای امام زین العابدین (ع) در این ماه داشته اند .وی در ادامه در باره شهدای یاک ۴۰واهمیت مقام شهیدبیان نمودند : همه ما مرهون خون شهدا هستیم این الگوی مردانگی و ایثار و نباید بگذاریم یاد و نام شهیدان محو و خاموش شود .و نباید بگذاریم شهیدان وسیله دست این وآن شود و افزود : شهیدان پاکند و اگر چیزی نیز داشتند با شهادت خود پاک شده و پاک رفتند.

نمایند ولی فقیه در استان گلستان سپس اظهار نمودند : شهیدان پاک باختگان راه عشق به خدا هستند و شهیدان پاک هستند و ما هم باید سعی کنیم اینها پاک بمانند و تجلیل از شهیدان این تجلیل از ارشهای می باشد که دین مقدس اسلام به ما آموخته .

آیت الله نورمفیدی در ادامه در باره نزدیکی به دو انتخابات بزرگ در کشورمان بیان نمود: خدمت به خلق خدا از بالاترین اعمال صالحه است ما در انتخابات باید سعی کنیم آنان که بهتر می توانند خدمت کنند انتخاب کنیم وخدمت آن خدمتی که بتواند مشکلات کشور اقتصادی و تورم را حل کند .

امام جمعه گرگان سپس در باره اقتصاد مقاومتی بیان نمود: اقتصادی که وابسته به نفت و واردات باشد ویرانی است ما حتی در دوره قبل مهر و تسبیح را از چین می آوردیم این یعنی اینکه ما پول بدهیم و کارگر چینی سر کارش باشد .

نماینده ولی فقیه در ادامه در باره دستگاه دیپلماسی کشور که در حال فعالیت و مذاکره می باشند گفت : الان سربازان سیاسی ما در میدان جنگ سیاسی با دشمن کار می کنند و انشاالله پیروز شوند و پیروزی خیلی بزرگی است .

وی سپس در باره جنگ یمن بیان نمودند : امروز یمن دارد جنگ می کند و اگر یمن پیروز شود یعنی که ما پیروز شدیم و پیروزی آنان پیروزی ایران است وآمریکا و رژیم سعودی دارند پای ایران را می کشند جلو .

آیت الله نورمفیدی سپس در باره صفات انسانهای توسعه یافته گفتند : انسان توسعه یافته کسی است که مسائل را جامع تر و کلی تر ببیند و مسئله انتخابات مسئله بسیار مهمی است مجلس شورای اسلامی توان و توانائی می خواهد تا انسان مسائل را در یک افق بالاتر نبیند مشکلات پائیین حل نمی شود . و اگر مسائل از ریشه حل نشود این چالشها بیشتر می شود .

نمایند ولی فقیه در استتان گلستان در خاتمه بیان نمود: این مسئله تجلیل از شهیدان یاک ۴۰با شکوه است وشکوه تر برگزار گردد و خداوند شهیدان ما رامخصوصا این شهیدان راباشهدای کربلا محشور بگرداند.

قبل از آیت الله نورمفیدی حاج علی کلاتی رئیس ستاد شهدای یاک ۴۰اعلام نمود که: این نشست میثاقی می باشد با شهدا و هزینه ی این مراسم را علاوه برخیرین بخشی از آن را شهرداری و شورای شهر گرگان پرداخت نموده که از آنان نیز تشکر می گردد.

همچنین حاج علی اصغری دبیر اتحادیه انجمنهای اسلامی استان گلستان سخنران بعدی بوده که طی سخنان مختصری اعلام نمود: امام به ما آموخت همیشه در صحنه باشیم این جمع حاضر خواستند از نمایندگان شهیدانشان تشکر کنند و این نمایندگان کسانی بودند که توسعه استان و ظرفیتهای استان می شناختند .
IMG_7360 [1]IMG_7358 [2]

IMG_7350 [3]IMG_7344 [4]

0 [5]
0 [5]