دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در جمع کانون‌های بازنشستگی کشوری استان گلستان:حتما در فراکسیون بازنشستگان عضو خواهم شد تا درد مشترک بازنشستگان سراسر کشور برطرف شود/ اگر چتر نظارتی را افزایش دهیم جلوی بسیاری از انحرافات گرفته خواهد شد

دکتر غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در اجرای قانون نباید تبعیض قائل شود، گفت: حتما در فراکسیون بازنشستگان عضو خواهم شد تا درد مشترک بازنشستگان سراسر کشور برطرف شود

وی افزود:قانون برای اطلاع نوشته نشده بلکه برای اجرا تصویب شده است، تحقق اولویت‌های مردم رویکرد جدی مجلس یازدهم است.

دکتر غلامرضا منتظری در نشست با کانون‌های بازنشستگی استان گلستان که در خانه مهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز دولتمردان باید به تکریم بازنشستگان بیندیشند، عمر مفید بسیار مهمتر از چند سال زندگی است، همانطوری که شهید فهمیده ۱۳ سال سن داشت اما بسیاری از ۱۱۳ ساله‌ها نتوانستند نقش شهید فهمیده را ایفا کنند.

وی خدمت به مردم را اولویتی مهم خواند و تصریح کرد: مجلس یازدهم به لطف الهی سرشار از تلاش، کوشش و جهاد است با اینکه بیشتر از دو هفته از عمر این مجلس نگذشته اما روحیه جهادی در جای جای این مجلس موج می‌زند، تحقق اولویت‌های مردم رویکرد جدی مجلس یازدهم است.

توجه به معیشت و اقتصاد مردم سرلوحه برنامه‌های مجلس

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توجه به معیشت و اقتصاد مردم سرلوحه برنامه‌های مجلس است، افزود: باید به گونه‌ای کار کنیم که هنوز این سال به انتها نرسیده امید و اعتماد در بین مردم بیش از گذشته جوانه بزند این مهم دغدغه مجلس یازدهم است تردید نکنید همه با این روحیه به خانه ملت آمدند.

منتظری خطاب به بازنشستگان گفت: امروز آمدم تا دغدغه‌هایتان را بشنوم سپس به دنبال راهکار حل مشکلات باشیم، دوران نمایندگی به سرعت سپری خواهد شد باید رهاورد نشست‌های مختلف کام مردم را شیرین کند.

وی بر لزوم اجرای قانون، عدالت محوری در رفتار و گفتار تاکید کرد و افزود: انتظار عمده مردم اجرای قانون است، قانون برای اطلاع نوشته نشده بلکه برای اجرا تصویب شده است، وظیفه نماینده ریل گذاری و لوکوموتیو دولت باید روی این ریل حرکت کند از دیگر وظایف مجلس، نظارت است نماینده باید چشم بینای مردم باشد.

* ضرورت تشدید نظارت برای ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبه‌گری نباید بر اساس منافع شخصی باشد، ابراز کرد: اگر چتر نظارتی را افزایش دهیم جلوی بسیاری از انحرافات گرفته خواهد شد.

منتظری  گفت:اجرای قانون بخش اول کار است و باید در رفتار و کردار باشد  و عمده مردم انتظارشان اجرای قانون است هدف ما مچ گیری نیست بلکه دستگیری است که در این راستا صراحت و صداقت سرلوحه کارمان است.

وی با اشاره به اینکه نظارت یک نماینده صرفا محدود به دولت نمی‌شود، اظهار کرد: استان همانند یک دولت کوچک است باید نظارت در استان اعمال شود تا کمیت و کیفیت خدمات ارتقاء پیدا کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به نمایندگان کانون‌های بازنشستگی گفت: نماینده دو وظیفه مهم دارد اول ریل گذاری و دوم نظارت و اگر به تجربه دریافتید برخی قوانین در حوزه بازنشستگان مزاحم است، یا در تضاد و یا ناکارآمد است و نیاز به اصلاح دارد این مهم از طریق مجلس و پیگیری نمایندگان قابل پیگیری است، حتما در فراکسیون حل مشکلات بازنشستگان عضو خواهم شد تا درد مشترک بازنشستگان سراسر کشور برطرف شود.

منتظری تاکید کرد: در اولین فرصت یک جلسه در استان پیش بینی و دستگاه‌های مرتبط دعوت شوند تا مشخص شود گره کارها از کجاست و نسبت به رفع مشکلات گام‌های اساسی برداشته شود بسیاری از مشکلات در داخل استان حل شدنی است.

وی از تشکیل فراکسیون استان‌های شمالی «گلستان، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، سمنان و کرج» با هدف پیگیری و تسریع در حل مشکلات این مناطق خبر داد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۲ ب.ظ

دیدگاه