- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مسئولان کشور بگم‌بگم نکنند/ آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران: حروف الفبا در معرفی مفسدان اقتصادی کاربرد ندارد

به گزار ش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از شمال نیوز : آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان مازندران با تبریک به‌مناسبت فرارسیدن روز کارگر، روز معلم و روز پدر اظهار کرد: ما با هیچ ادبیات، فرهنگ و لغاتی نمی‌توانیم حضرت علی (ع) را تعریف کنیم.

امام جمعه شهرستان ساری سیره سیاسی امیر مومنین(ع) را زیربنای اصلی و تشکیل‌دهنده حکومت اسلامی دانست و بیان کرد: ادارات استان در برابر مردم باید به وظایف اسلامی خود عمل کنند.

طبرسی با اشاره به اینکه ادارات ما در راستای برخورد با مردم به وظایف اسلامی عمل نمی‌کنند، افزود: در برخی از ادارات به مردم اعتنا نمی‌کنند و حتی برای امور اداری آن‌ها را پاس‌کاری می‌کنند و ادارات باید بدانند که نباید آن‌ها را به هر طرفی بفرستند.

وی با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع نباید تنها بر روی ورودی ادارات نوشته شود، ادامه داد: ادارات در عمل باید به موضوع تکریم ارباب رجوع توجه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تصریح کرد: امام خمینی (ره) حدود ۱۱۵ مرتبه گفتند ما خدمتگزار مردم و همچنین مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند ما خادم مردم هستیم.

طبرسی تاکید کرد: کلید مشکلات اقتصادی جامعه در لوزان، ژنو و نیویورک نیست بلکه در دستان خودمان است.

وی خواستار شکستن اقتصاد دولتی و نفتی از سوی مردم شد و بیان کرد: تنها یک بحث و جهت مربوط به تحریم‌ها است و بیشتر مشکلات جامعه به خود ما بر می‌گردد.

امام جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه معلمان قشر محترم و فرهنگی جامعه هستند، اظهار کرد: باید به معیشت، بازنشستگی، بیمه و… معلمان و کارگران جامعه توجه ویژه‌ای شود.

طبرسی تصریح کرد: معلمان جامعه فکر تولید می‌کنند و کارگران صنعت تولید می‌کنند و هر دوی آن‌ها با ارزش و بامنزلت هستند.

وی با تاکید بر اینکه به‌کار بردن حروف الفبا در معرفی افراد مفسد اقتصادی کاربرد ندارد، گفت: مسئولان کشور بگم‌بگم نکنند و به‌صورت شفاف نام مفسدان اقتصادی کشور را به مردم معرفی کنند

0 [1]
0 [1]