- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

در شورای سالمندان گلستان مطرح شد؛ چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان دین ما به جامعه سالمند ادا نشده است?

در شورای سالمندان گلستان مطرح شد؛

?دین ما به جامعه سالمند ادا نشده است

?عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در اولین جلسه شورای سالمندان استان ضمن تقدیر از همراهی همه دستگاه ها و مسئولان جهت پیشگیری از کرونا، اظهارکرد: با وجود تمام اقدامات صورت گرفته در خصوص خدمات دهی به جامعه سالمندان هنوز دین ما به سالمندان ادا نشده است و تا شرایط مطلوب فاصله زیادی داریم .

?وی افزود: هزینه نگهداری یک سالمند سه الی پنج برابر یک فرد عادی است و در شرایط فعلی و با توجه به خسارات اقتصادی و اجتماعی متاثر از شیوع ویروس کرونا، شرایط دشوارتری را برای سالمندان و خانواده های آنان ایجاد کرده و خواهد کرد.

?چراغعلی بیان کرد: در این میان طبق تاکید جامعه پزشکی، پرداختن همه جانبه به کنترل ویروس کرونا نباید موجب غفلت و کندی اقدامات در سایر حوزه ها شود.

?چراغعلی بر فوریت برگزاری کمیته های تخصصی و فراهم سازی اولویت های بحث و بررسی در جلسه شورای سالمندان استان، برگزاری جلسه شورای سالمندان در نزدیک ترین زمان ممکن و نقش بدون انکار دستگاه هایی چون ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در غنی سازی اوقات فراغت و کاستن از عوارض روحی و اجتماعی دوران شیوع کرونا و پس از آن تاکید کرد.

0 [1]
0 [1]