رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:کمک ۶۰۰ میلیون تومانی گلستانی ها در گلریزان مجازی ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد

سنگ تمام گلستانی ها در گلریزان مجازی / افزایش دو و نیم برابری مشارکت مردم
البرز گلستان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: گلستانی ها در گلریزان مجازی ماه مبارک رمضان ۶۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد کمک کردند .
هادی هاشمیان گفت: برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، ماه مبارک رمضان امسال ، جشن های حضوری گلریزان برگزار نشد و از طریق فضای مجازی برای مشارکت مردم در این کار خداپسندانه ، فراخوان منتشر کردیم و خوشبختانه استقبال مردم چشمگیر بود .
هاشمیان ادامه داد : با وجود کمک های مومنانه و شرایط بیماری کرونا ، هم استانی های نیکوکار امسال هم زندانیان نیازمند را تنها نگذاشتند و از طریق فضای مجازی ۶۰۰ میلیون تومان کمک کردند که دو و نیم برابر گلریزان پارسال است .
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این کمک ها به ستاد دیه فقط برای کمک به آزادی مددجویان دیون مالی و جرایم غیرعمد هزینه می شود .
هادی هاشمیان افزود: گلریزان مجازی کمک به زندانیان نیازمند همچنان ادامه دارد و مردم می توانند ماهانه با پرداخت ۱۰ هزار تومان از طریق شماره گیری کد دستوری #۷۷۷۷۰۱۷*۷۸۰* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۸۴۳۹ و یا شماره حساب ۰۱۰۶۰۰۲۹۷۵۰۰۵ به نام ستاد دیه استان در این کار خیر مشارکت کنند .
۲۳۳ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در زندان های استان چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند .
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان

حبر حسین مصدق

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۹ ق.ظ

دیدگاه