- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

در میان تپه ها به تهیه کنندگی و کارگردانی «محمدرضا کیوانفر»فیلم افتتاحیه جشنواره منا در هلند

در میان تپه ها فیلم افتتاحیه جشنواره منا در هلند

فیلم سینمایی مستقل «در میان تپه ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی «محمدرضا کیوانفر» بعنوان فیلم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم منا انتخاب شده است.
در میان تپه ها که پخش بین المللی آنرا الهه نوبخت مدیر کمپانی الی ایمیجز برعهده دارد، پیش از این در جشنواره های بین المللی بوسان کره جنوبی، هاینیان چین، سایروس ترونتو کانادا، وزول فرانسه و گوتنبرگ سوئد به نمایش در آمده بود در ششمین حضور بین المللی خود در هلند به نمایش در خواهد آمد.
محمدرضا کیوانفر پیش از این در ۲۰۱۳ جایزه بهترین فیلم جشنواره شیکاگو و ۲۰۱۴ جایزه بهترین مستند را از جشنواره تووف تورنتو در بخش فیلم کوتاه کسب کرده بود.
جشنواره منا که از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد برای اولین بار بعد از دوران کرونا در سالن تئاتر به نمایش در خواهد آمد.

این رقابت سینمایی در بخش اصلی خود شامل سینمای مینا (فیلم های کشورهای خاورمیانه وشمال افریقا)، (پانورامای سینمای کشورهای جهان ) در محوریت موضوع هویت ها واقلیت ها خواهد بود .

عباس کیارستمی اسطوره سینمای ایران، مشاور فیلم سینمایی در میان تپه ها بوده است و سایر عوامل و دست اندرکاران این فیلم سینمایی به شرح ذیل می باشند:
تهیه کننده و کارگردان: #محمدرضا_کیوانفر
دستیار کارگردان: #محسن_خدابخشی
بازیگران: #امیر_شمس و #الهام_جلالی
منشی صحنه: #سحر_حسن_زاده
فیلمبردار: #حمیدرضا_کیوانفر
دستیار فیلمبردار: #مهرداد_سدنی
تدوین: #محمدرضا_کیوانفر
اصلاح رنگ و نور: #هوتن_حق_شناس
جلوه های ویژه: #امید_آژیرابی
صدابردار: #حسن_مدیر_روستا
طراحی و ترکیب صدا: #حسین_قورچیان
گریم#ونداد_درویشیان
مدیر تولید: #محمد_پاسندی
عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: #محمد_نسایی
طراح پوستر: #صالح_زنگانه

0 [1]
0 [1]