- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

نمایندگان مجلس با تشکیل سفارت مجازی ایران در فلسطین ظرف ۶ ماه موافقت کردند.

البرز گلستان به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به نقل از خانه ملت نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با ماده ۲ این طرح موافقت کردند که بر اساس این مصوبه ظرف مدت ۶ ماه سفارت یا کنسولگری مجازی جمهوری اسلامی ایران در فلسطین ایجاد خواهد شد.
بر اساس ماده ۲ این طرح در اجرای تبصره ماده ۱ قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین مصوب ۱۹/۲/۱۳۶۹ با اصلاحات و الحاقات بعدی وزارت امور خارجه موظف است ظرف مدت ۶ ماه از تصویب این قانون مقدمات لازم برای تشکیل سفارت یا کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را فراهم و نتیجه را پس از تصویب تقدیم هیأت رئیسه کند. وزارت امور خارجه مکلف است اقدامات لازم را در رایزنی با سایر کشور‌ها به عمل آورد.

 موافقت مجلس با کلیات طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی

نمایندگان مجلس با کلیات طرح دو فوریتی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه بین المللی موافقت کردند.
نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی به اتفاق آرا با کلیات طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه بین المللی موافقت کردند.
پس از موافقت نمایندگان، فریاد مرگ بر اسرائیل در صحن مجلس طنین انداز شد.

0 [1]
0 [1]