مهندس هرمزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان اعلام کرد: قیمت بهای آب شرب در سال ۹۹ برای کم مصرف ها (۱۵ متر مکعب در ماه)۷درصد و برای پرمصرف ها (بالای الگوی مصرف )۱۶ در صد افزایش

البرز گلستان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت ؛با توجه به مصوبه هیئت وزیران ۷ درصد بهای آب شرب در سالجاری افزایش می یابد .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان،مهندس” بهزاد هرمزی” با اعلام این خبر افزود: همچنین با هدف مدیریت مصرف و بازدارندگی مصارف غیر ضرور ۱۶ در صد به خالص صورتحساب آب شرب مشترکین بالای الگوی مصرف نیز افزوده خواهد شد.
وی اظهار داشت : بر اساس مصوبه فوق بهای آب شرب برای کم مصرف ها (۱۵ متر مکعب در ماه)۷درصد و برای پرمصرف ها (بالای الگوی مصرف )۱۶ در صد افزایش قیمت خواهیم داشت .
هرمزی در پایان تصریح کرد : از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریور سال ۱۳۹۹در صورت کاهش مصارف آب مشترکین که الگوی مصرف را رعایت می نمایند به ازای هر متر مکعب آب کاهش یافته مبلغ ۱۷۳۸ریال برای مشترکین شهری و مبلغ ۸۶۹ریال برای مشترکین روستایی از صورتحساب کسر و به صورت یکجا در صورتحساب اعمال می گردد.

خبز حسین مصدق

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۳ ب.ظ

دیدگاه