- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مقاله رسیده/به مناسبت هفته روابط عمومی :امروزه روابط عمومی به عنوان یک جریان پویا می تواند نگاه جامعه را به خود معطوف کند/محمدابراهیم شربتی” مسوول روابط عمومی فرمانداری بندرگز

 

صبح گلستان ✍️ امروزه روابط عمومی به عنوان یک جریان همیشه پویا می تواند نگاه جامعه و به ویژه مسوولان را به خود معطوف کند نگاهی که نیازمند توجه است و چشم پوشی از آن غیر قابل انکار است.

“محمدابراهیم شربتی” مسوول روابط عمومی فرمانداری بندرگز در یادداشتی آورده است : روابط عمومی ، به عنوان هنر هشتم موفق شده رده های عالی علمی را با آزمون و خطا بپیماید و در سازمان ها و موسسات به مثابه وزنه ای قوی و تاثیرگذار جا باز کند و امروزه هیچ موسسه یا سازمان بزرگ جهانی را نمی توان یافت که روابط عمومی نداشته باشد.

روابط عمومی ، نوک پیکان هر دستگاه است و بهترین ، با اخلاق ترین و مجرب ترین نیروها باید در روابط عمومی ادارات بکارگیری شوند.

روزمرگی و درگیری با کارهای عادی و جاری از مشکلات اساسی روابط عمومی ها است و این گونه مسایل از آفاتی است که روابط عمومی ها را از انجام برنامه ریزی مناسب غافل می کند.

از آنجا که روابط عمومی به عنوان یک علم ، همیشه در حال تحول و دگرگونی است ، آموزش کارکنان حال و آینده این حرفه و بهینه سازی توان علمی و تخصصی آنان از ضروریات کار در حوزه روابط عمومی است.

روابط عمومی ها با درک عمیق دشواری های کار این حوزه به عنوان سرباز اطلاع رسانی درصحنه هستند.

تغییر نگرش و دیدگاه برخی مسوولین و مدیران به مقوله روابط عمومی ، ضروری است و از آنجا که روابط عمومی تنها نقطه تماس سازمانی با مخاطبان و جامعه بیرونی از سازمان می باشد می طلبد که همه مدیران و مسوولان در هر سطحی به تقویت این مرکز ثقل ارتباطی بیندیشند.

در پایان ضمن تشکر از حمایت ها و مساعدت های جناب آقای حسین احمدی فرماندار محترم بندرگز ، همکاری جناب آقای اسماعیل البرزی مدیر محترم دفتر خبرگزاری صدا و سیمای غرب گلستان ، تعامل اعضای محترم شورای اداری شهرستان و همراهی خبرنگاران پرتلاش شهرستان ، ۲۷ اردیبهشت هفته ارتباطات و روز روابط عمومی را به همه تلاشگران این عرصه تبریک عرض می نمایم.

تهیه خبر حسین مصدق

0 [1]
0 [1]