سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: در کار تیمی همه سیستم رشد می‌کند و به درکی جدید از کار و ارتباطات می‌رسد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان:
داشتن چشم‌انداز و هدف مشترک، هم‌افزایی مثبت، نقش‌آفرینی بر اساس توانمندی‌های افراد، تخصص و مهارت‌های مکمل، مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی فردی و جمعی از مهم‌ترین ویژگی‎های یک تیم کاری موفق است


البرز گلستان جلسه پایش برنامه های اداره امور عمومی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با حضور مدیرکل، معاون اداری و پشتیبانی، رئیس و کارکنان اداره امور عمومی و پشتیبانی اداره کل در روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های کارکنان اداره امور عمومی و پشتیبانی در سال ۹۸ ، گفت: داشتن چشم‌انداز و هدف مشترک، هم‌افزایی مثبت، نقش‌آفرینی بر اساس توانمندی‌های افراد، تخصص و مهارت‌های مکمل، مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی فردی و جمعی از مهم‌ترین ویژگی‎های یک تیم کاری موفق است.

وی افزود: در کار تیمی همه سیستم رشد می‌کند و به درکی جدید از کار و ارتباطات می‌رسد.

حسینی طلب در ادامه گفت: در سال گذشته به جهت رفع مشکلات کارکنان، تیمی جهت بررسی مشکلات کارکنان در مراکز تشکیل شد و این تیم در تمامی مراکز حضور یافت و موارد و مشکلات کارکنان را بررسی و در ۱۹ جلسه کمیته سرمایه انسانی اداره کل مطرح و جهت رفع مشکلات تصمیم گیری شد.

وی بیان کرد: به منظور حفظ سلامت کارکنان و با توجه به فراهم بودن بستر برگزاری ویدئو کنفرانس ها و فضای مجازی در سال ۹۹ تعداد ماموریت های کارکنان به حداقل خواهد رسید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان گفت: در سال گذشته در حوزه آموزش کارکنان بالغ بر ۲۷ هزار نفر ساعت آموزش عمومی و تخصصی برگزار شده است و ۲ هزار و ۵۱۱ فقره گواهینامه صادر شده است.

وی تصریح کرد: در سال جدید باید تلاش کنیم آموزش های کارکنان را از لحاظ کیفی در سطح بالاتری نسبت به سالهای گذشته داشته باشیم تا بتوانیم توانمندیهای کارکنان را در حوزه های کاری، شیوه برخورد با ارباب رجوع و بحران های کاری افزایش دهیم و این به معنی افزایش بهره وری است.

حسینی طلب همچنین گفت: احکام کارگزینی کارکنان با تلاش حوزه کارگزینی این اداره کل با سرعت و دقت بالا صادر می شود.

شایان ذکر است در پایان جلسه از کارکنان این اداره با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۵ ب.ظ

دیدگاه