مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:در ارائه خدمات و سرویس اینترنت جزء سه استان برتر کشور می باشیم

مدیر مخابرات منطقه گلستان:
سرقت کابل مانع ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان است

البرز گلستان درجلسه ای با حضور مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان و صحرایی معاون مدیرکل بازرسی استان ،در خصوص راهکارهای رفع موانع ارتقاء سطح ارتباطات مخابراتی بحث وتبادل نظر شد.
دراین جلسه ابتدا مهندس غلامعلی شهمرادی با اشاره به رشد و بهبود وضعیت ارتباطات مخابراتی استان گفت: به لطف خدا و تلاش همکاران توانسته ایم درجایگاه خوبی از لحاظ ارائه خدمات به هم استانی ها قرار بگیریم بطوریکه در ارائه خدمات و سرویس اینترنت توانستیم جزء سه استان برتر کشور باشیم .
وی با تاکید بر وجود چالشهای فراوان در راه رسیدن به وضعیت ایده آل ارتباطی گفت: متاسفانه سرقت کابل یکی از معضلاتی است که با آن روبرو بوده ایم و درنقاط مختلف استان موجب ایجاد اختلالات فراوان در راه تامین ارتباطات مناسب و با کیفیت شده است که با نشست های متعدد با نیروی انتظامی و همکاری دراین زمینه امیدواریم این مشکل برطرف شده و لازم به ذکر است که این معضل موجب اجرای پروژه های غیر قابل پیش بینی با صرف هزینه های زیاد برای مخابرات شده است.
وی وضعیت نیروی انسانی مخابرات منطقه گلستان را نیز تشریح نمود و گفت : رسیدگی به امور رفاهی کارکنان برایمان از اولویت زیادی برخوردار و پیگیری و رفع مشکل آنان از ضروریات محسوب میشود.
مدیر مخابرات منطقه گلستان بااشاره به اینکه از لحاظ علمی مضرات آنتن های تلفن همراه اثبات نشده است گفت : جهت پوشش دهی مناسب در جای جای استان نیاز به نصب آنتن و ایجادسایت تلفن همراه میباشد و همکاری هم استانی ها را دراین زمینه میطلبد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴۳ ب.ظ

دیدگاه