- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرکل اطلاعات گلستان:حراست‌ها باید الگویی برای دیگران باشند و مردم حراست‌ها را طراز قرار دهند.

?مدیرکل اطلاعات گلستان:شرع، اخلاق و قانون سرلوحه کار حراست‌ها قرار گیرد

البرز گلستان مدیرکل اطلاعات استان گلستان بابیان اینکه شرع، اخلاق و قانون باید سرلوحه کار حراست‌ها قرار گیرد، گفت: حراست‌ها باید الگویی برای دیگران باشند و مردم حراست‌ها را طراز قرار دهند.

جلالی امروز در دیدار با رئیس و اعضای شورای برنامه‌ریزی حراست کل گلستان، اظهار کرد: ویژگی‌های مدیر انقلابی و بسیجی، پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی، حساسیت در برابر نقشه‌های دشمن، عدم وادادگی در برابر دشمن، تقوای دینی، پایبندی به استقلال کشور از نظر فرهنگی و سیاسی و اقتصادی است.

وی بیان کرد: روحیه انقلابی و بسیجی اولین فاکتور رسیدگی مدیران به خود قبل از رسیدگی به دیگران است. باید تلاش کنیم اول خودمان را بسازیم و بعد دیگران را کنترل کنیم. از ویژگی‌های مدیر انقلابی و بسیجی شهامت، جرات اقدام، صراحت لهجه و شجاعت در اعلام نظر کارشناسی است.

مدیرکل اطلاعات گلستان تصریح کرد: صبر و بردباری، سنگ تمام گذاشتن در کارها، روحیه انقلابی و بسیجی از ویژگی‌های حراست است. ظرفیت حراست‌ها بسیار بالا است و در سازمان‌ها باید تحول ایجاد کنند. اهتمام جدی بر زیرمجموعه شکل گیرد، از نیروهایی در حراست‌ها به‌کارگیری شود که روحیه انقلابی و بسیجی داشته باشند و نیز کار در حراست‌ها باید در طراز انقلاب اسلامی باشد.

جلالی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، حراست‌ها امیدبخشی و امیدآفرینی را سرلوحه کار قرار دهند.

وی بابیان اینکه هماهنگی گوهر مدیریت است، گفت: هماهنگی، همکاری و هم‌افزایی برای حراست‌ها باید وجود داشته باشد؛ تمام دستگاه‌های اجرایی، قضایی، انتظامی، سپاه و غیره زیر چتر نظام هستند و همه با هم هستیم.

مدیرکل اطلاعات گلستان با بیان اینکه اهتمام جدی و دائمی حراست‌ها بر زیرمجموعه الزامی است، خاطرنشان کرد: زخم‌زبان سایت‌ها و شبکه‌های مجازی نباید یک مدیر بسیجی در حراست را منفعل کند؛ ظرفیت حراست‌ها بسیار بالاتر از اینهاست.

جلالی با اشاره به شعار سال و گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: حراست‌ها بنا بر فرمایشات معظم له، تمام تلاش خود را انجام دهند تا در سال ۹۹ قوی‌تر شوند و برنامه‌های خود را طبق فرامین مقام معظم رهبری تنظیم و برنامه‌ریزی کنند.

 

0 [1]
0 [1]