- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی در دیدار با ستاد هفته معلم: معلمی با هیچ شغلی قابل قیاس نیست

دیدارمدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی با فرماندار شهرستان بمناسبت هفته معلم:
البرز گلستان قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش به همراه معاونین آموزشی و پرورشی ، رئیس اداره نهضت ،کارشناس حراست وصالح افتخاری پیشکسوت فرهنگی و مدیرمسئول سایت تحلیلی البرزگلستان بمناسبت هفته معلم با فرماندار شهرستان کردکوی دیدار کردند
ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی تبریک ماه مبارک رمضان وسالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری گفت:اتفاقات خوبی در شهرستان افتاده است ولی جای خدمت بیشتر در حوزه های مختلف در شهرستان مشهود است
وی در ادامه گفت: معلمی با هیچ شغلی قابل قیاس نیست وامور سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی درطول جایگاه فرهنگی معلمی است و درعرض آن قرار نمی گیرد.
قدمنان گفت: به همین خاطر بنده با توجه به موقعیت های دیگر شغل معلمی را در ابتدای کار پذیرفتم ودر ادامه با توجه به نیاز به ناچار با اسرار دوستان به مجموعه وزارت کشور آمدم ولی همواره خود را درکسوت یک فرهنگی وجایگاه معلمی می بینم .
وی اضافه کرد: معلمی انسان سازی است باید قدر نعمت را بدانیم. ما تا آخر عمر نیاز به آموزش داریم و معتقدم دغدغه مالی در آموزش و پرورش نباید داشته باشیم و دغدغه معلم باید آموزش باشد متاسفانه معلمین گاها مجبورند فعالیت های اقتصادی برای امرار معاش خود انجام دهند واین جایگاه معلم نیست.
قدمنان افزود:کشورهایی که به معلم ارزش دادند نتیجه خوبی گرفتند.بیشترین کار رامجلس توانمند و نخبه که قادر به حل مشکل آموزش و پرورش است می تواند هموار کند. وضعف عدم اجرای طرح رتبه بندیرا برای معلمین پوشش دهد.
قدمنان اضافه کرد: اولیاء و دانش آموزان که قشر عظیم جامعه را تشکیل می دهند از معلمین الکو برداری می کنند و اثر می پذیرند.انرژی های مثبت که دانش آموزان و معلمین می دهند همواره ارزشمند است امید وارم فرصت داشته باشیم تا به این شغل ارزشمند یک باردیگر بپردام.
قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش : بابیان گزارشی از فعالیت های مجموعه آموزش و پرورش شهرستان از اهتمام فرماندار شهرستان در پیگیری امور آموزشی و پرورشی و حضور فعال در جلسات تقدیر و تشکر کرد.
درانتها هریک از حاضرین بابیان نکته نظرات خود ازجایگاه علم و عالم تقدیر نمودند وبه رسم یادبود لوح سپاس معلم توسط مدیر آموزش و پرورش به فرماندار شهرستان به نمایندگی از فرهنگیان اهداء شد.

0 [1]
0 [1]