حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس:دوست داران انقلاب اسلامی پیگیر شرایط برنامه هاری روز قدس هستند تا بتوانند در برنامه های روز قدس مشارکت کنند.

البرز گلستان حجت الاسلام احمدی  در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی روز جهانی قدس در گلستان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا بسیاری از مجامع و برنامه ها را تحت الشعاع خود قرار داده است و امسال برنامه های متفاوتی برای روز قدس در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: بسیاری از دوست داران انقلاب اسلامی پیگیر شرایط  برنامه هاری روز قدس هستند تا بتوانند در برنامه های روز قدس مشارکت کنند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه دشمنان انقلاب نیز به دنبال تضعیف گرامیداشت روز قدس هستند، ابراز داشت: با توجه به شیب کاهش کرونا احتمال این نیز وجود دارد که راهپیمایی روز قدس نیز برگزار شود و در این خصوص به صورت ملی تصمیم گیری خواهد شد ولی باید برنامه ریزی خود را در صورت عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس مثل سنوات گذشته داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در این جلسه نوع کمی و کیفی برگزاری روز قدس مورد بررسی قرار گرفته است تا در صورت برگزاری و یا عدم برگزاری روز قدس آمادگی لازم در استان وجود داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه در سطح ملی نیز این نشست برگزار شده است، افزود: اجماع سخنان مسئولان کشوری بر یک حرکت بزرگ در روز قدس بود و هنوز تصمیم گیری برای برگزاری برنامه های پیشنهادی نهایی نشده است.

حجت الاسلام احمدی تاکید کرد: به احتمال زیاد گرامیداشت روز قدس با راهپیمایی خودرویی و همچنین برنامه های مجازی انجام شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: برای روز قدس ۳۰ برنامه از طریق اتاق فکر و کارگروه ها پیشنهاد شده است

تاری جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  درادامه گفت: برای میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) سه برنامه در سطح ملی تدارک دیده شده است که نخستین برنامه تعویض پرچم امامزادگان شاخص استانی با پرچم کریم اهل البیت (علیه السلام) است که این برنامه در عصر روز جمعه اجرایی خواهد شد.

تاری یادآور شد: همچنین دقایقی قبل از ساعت ۲۱ در شب جمعه با هماهنگی انجام شده با صدا و سیما ویژه برنامه ای در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) شامل ادعیه ها و توسلات پخش خواهد شد.

وی گفت: ساعت ۱۲ روز شنبه نیزاز طریق مأذنه سطح استان گلستان پخش دعا با هماهنگی رادیو معارف خواهیم داشت.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: برای روز قدس ۳۰ برنامه از طریق اتاق فکر و کارگروه ها پیشنهاد شده است که برخی از این برنامه ها نیز به سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای اجرا در سطح ملی ارائه کردیم.

 تاری بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا امسال راهپیمایی نخواهیم داشت و دیگر نمی توانیم برنامه های ملی و مذهبی را به شکل سابق برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه برای این روز چند طرح ملی پیشنهاد شده است، تاکید کرد: یکی از این برنامه ها طرح راهپیمایی مجازی با استفاده از شبکه اجتماعی روبیکا است که تمامی بخش های مربوط به راهپیمایی از سرود، سخنرانی و قرائت قطعنامه و حتی پاسخ به شبهات در آن دیده شده است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: راهپیمایی خودرویی دومین طرحی است که برای روز قدس در نظر گرفته شده و در این راهپیمایی افراد و خانواده ها در یک مدت زمان معین و در یک مکان مشخص شده مواضع خود را نسبت به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۸ ق.ظ

دیدگاه