- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

ویدئو کنفرانس گرامیداشت روز معلم باحضورفرماندار، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی ، مسئولین استانی و معلمان نمونه

کدخبر:۴۱۰۲۵

ویدئو کنفرانس استاندار استان گلستان با مدیرکل آموزش و پرورش، فرمانداران ومدیران آموزش و پرورش و ائمه جمعه استان گلستان برگزارشد
البرز گلستان  با حضور قدمنان فرماندار ،قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش ،افتخاری مدیر مسئول سایت تحلیلی البرز گلستان ودوتن از منتخبین معلمین نمونه دردفتر فرماندار شهرستان کردکوی ویدئو کنفرانس استاندار استان گلستان با مدیرکل آموزش و پرورش، فرمانداران ومدیران آموزش و پرورش و ائمه جمعه استان گلستان برگزارشد.
حق شناس استاندار گلستان با استماع سخنان مدیرکل آموزش و پرورش، فرمانداران ،مدیران آموزش و پرورش استان و ائمه جمعه استان گلستان ضمن عرض تبریک بمناسبت سالروز شهادت عالم و متفکر و فیلسوف و اسلام شناس قرن معلم شهید مرتضی مطهری گفت: مشکلات سخت افزاری و آموزشی که در بیان فرمانداران ، مدیران آموزش و پرورش و ائمه جمعه بوده است وبا توجه به ۵۶درصد مدرس نیاز به تخریب و بازسازی اهمیت ویژه ای دارد که باید آن را با برنامه ریزی حل نمود.
وی در ادامه گفت:جایگاه علم و عالم را ارج می نهیم ما باید دانش آموزانی تربیت کنیم که بتوانند معضلات اجتماعی ما را دریابند وتشخیص دهند و توان حل مسئله داشته باشند.لذا اینها مدیران آینده ما را تشکیل خواهند داد ومی توانند مشکلات را مرتفع نمایند.
وی افزود: بخش مهمی از مسایل تعلیم و تربیت به انتقال محتوای دروس برمی گرددوبا توجه به اینکه درخصوص معضلات سخت افزاری و آموزشی باید مرتفع گردد ولی اهمیت موضوع بجر سامانه های الکترونیکی محتوای دروس است که باید در انتقال صحیح آن با برنامه ریزی بکوشیم .
استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش گفت:مشکل بچه های ما با تست زدن حل نمی شود.دانش آموز با حضور درکلاس نگاهش در ذهن معلم حک می شود و اثر بخش است .
قدمنان فرماندار کردکوی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری این روز را به مهمانان تبریک گفت: افتخار ما این است بعنوان نماینده ای از آموزش و پرورش به نمایندگی در وزارت کشور حضور داریم وتمام تلاش ما در حمایت از قشر ارزشمند فرهنگی مصروف می نماییم.

قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی ضمن تبریک ۱۲اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و تقدیر و تشکر ازبرگزاری این کنفرانس با حضور استاندار ، مدیرکل استان گلستان و فرمانداران گفت: دراین ایام با شعار کمپین آموزش تعطیل نیست سعی و تلاش کردیم تا آسیب کرونا ویروس با راه اندازی شبکه شاد به یک فرصت تبدیل شود.
وی در ادامه گفت:نیت ها جوانان ۱۵ تا۲۴سال هستند که نه در فضای آموزشی حضور دارند و نه مهارتی کسب کرده اندکه زمینه ایجاد مخاطرات متاثر از عوامل خارجی و روند رشد ناتوی فرهنگی اند.
وی اضافه کرد:کشور ما ۳۰درصد از این جوانان را دارامی باشد و استان گلستان ۴۴ درصد را دارامی باشد که باید تلاش کنیم تا با برنامه ریزی صحیح ،جذب اعتبارات ، تشویق معلمان با رتبه بندی معلمان و ایجاد بستر در جذب این نیروها و کم کردن جمعیت آنها بکوشیم تا آسیب های اجتماعی ناشی از آن کم شود.واین تهدید نیز مثل سیل و کرونا در استان تبدیل به فرصت شود.
قربان رایجی با دعوت از استاندار گلستان به شهرستان کردکوی گفت: اردوگاه الغدیر کردکوی فضای مساعد برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان غرب استان وفرصت خوبی در ایجاد بستر پایدار درجذب سرمایه است .از این فرصت استفاده کرده و از حضرت عالی جهت بازدید این فضای بکر دعوت بعمل می آورم.
درانتها از دو معلم نمونه شهرستان کردکوی(نجار خانم شریفی )به رسم یادبود توسط قدمنان فرماندار، رایجی مدیرآموزش و پرورش ،افتخاری مدیر مسئول سایت البرز گلستان با اهداء لوح سپاس وهدیه تقدیر وتشگر شد.

/انتهای خبر

[1]

0 [2]
0 [2]