خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از احیا یک واحد تولیدی فرآورده های لبنی در شهرک صنعتی آق قلا خبر داد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از احیا یک واحد تولیدی فرآورده های لبنی در شهرک صنعتی آق قلا خبر داد.

البرز گلستان  حجت اله خلیل زاده اظهار داشت: این واحد تولیدی ۱۵ ماه قبل به دلیل مشکلات مالی و حقوقی تعطیل و شاغلین در این واحد صنعتی نیز بیکار شده بودند.

وی افزود: با تلاش و حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قشاییه در دادگستری کل استان گلستان، واحد تولیدی نصر نوین  تولیدکننده فرآورده های لبنی به چرخ تولید بازگشت.

خلیل زاده ادامه داد: احیا واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال یکی از اولویت های این شرکت در سال جاری است و امیدواریم با حمایت دستگاه قضایی استان همچون سال گذشته، احیا این واحدها با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال که از سوی رهبر انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری شده است تاکید کرد:  همه تلاش ها بر این است  تا در سال جاری در جهت ایجاد اشتغال مولد و سالم گام های موثری برداشته شود.

این واحد صنعتی با پیگیری های ستاد اقتصادی مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و تحقق شعار”جهش تولید”،فاز یک این شرکت با مشارکت بانک کشاورزی و شرکت مزرعه نمونه راه اندازی گردید.

برای راه اندازی مجدد این واحد تولیدی با تسهیلات ۳۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی استان و مشارکت ۳۸ میلیارد ریالی شرکت سهامی مزرعه نمونه بوده،روزانه ۱۶ تن شیر تحویل داده می شود و ۴۰ نفر نیرو بصورت مستقیم،مجددا مشغول بکار شده اند

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۳ ب.ظ

دیدگاه