انتخاب اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان از سوی استاندار گلستان به عنوان دستگاه برتردربستر سامانه الکترونیکی سامددر سطح دستگاههای اجرایی استان

به گزارش البرز گلستان اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان از سوی استاندار گلستان به عنوان دستگاه برتر در بستر سامانه الکترونیکی سامد در سطح دستگاههای اجرایی استان انتخاب شده است .

و در این مراسم طی لوحی از اسرافیل وزیری مدیر کل بنیاد شهید تقد یر بعمل آمده است
با افتتاح  سامانه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت سامدمردم سراسر کشور می توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ و همچنین به طور حضوری و اینترنتی مشکلات و موضوعات خود را با مسؤولان و دولتمردان در میان بگذارند.سامانه سامد این قابلیت را دارد که پس از گرفتن اطلاعات و انجام کارهای کارشناسی، نیازهای مردم را به دستگاه ها و وزارتخانه های مربوطه ارجاع دهد.
این سیستم همچنین قابلیت پیگیری و نظارت برای انجام کارهای اجرایی را دارد و متقاضیان نیز می توانند با مراجعه به این سیستم، از آخرین وضعیت نامه خود باخبر شوند.سیستم سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت در حال حاضر در سراسر کشور در تمامی استان ها برقرار است و مردم سراسر کشور می توانند از طریق این سامانه مشکلات و موضوعات خود را با دولتمردان در میان بگذارند. در استان گلستاتن نیز این سامانه فعال  و در خدمت به مردم می باشد ..

اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان بعنوان یکی از نهادهای خدمات رسانه به خانواده های معظم شاهد وجامعه ایثار گری  ارتباط مستقییمی با این جامعه هدف مقدس دارد و رسیدگی به مشکلات آنان یکی از وظائف آنان می باشد ضمن آنکه ارتباط با این جامعه ارتباط رودر و ملاقات حضور نیز مورد انجام قرار می گیرد.

در جلسه شورای اداری استانداری گلستان به پاس خدمات این دستگاه ارزشی و خدوم و ارتباط نزدیک با مردم از وزیری مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط دفتر مدیرت عملکرد و بازرسی استانداری گلستان  به عنوان دستگاه برتر در بستر سامانه الکترونیکی سامد در سطح دستگاههای اجرایی استان انتخاب شده است .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۵ ب.ظ

دیدگاه