رئیس سازمان صمت گلستان خبر داد:تحقق جهش تولید در گلستان با احیای ۵۰ کارخانه غیرفعال

تحقق جهش تولید در گلستان با احیای ۵۰ کارخانه غیرفعال
رئیس سازمان صمت گلستان گفت : حفظ اشتغال موجود واحدهای تولیدی و خدماتی و احیای ۵۰ کارخانه غیرفعال گلستان، مهمترین برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای تحقق شعار جهش تولید در سال ۹۹ است.
البرز گلستان به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، حسین طلوعیان در دویست و هفتاد و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در محل فرمانداری گنبدکاووس برگزار گردید ، گفت : حفظ اشتغال واحدهای تولیدی و خدماتی آسیب دیده از کرونا و احیای واحدهای تولیدی غیرفعال برای بازگشت به کار کارگران، پیش شرط‌ مهم تحقق شعار جهش تولید است.
به گفته وی ، پرداخت تسهیلات بانکی به کارفرمایان و صاحبان واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا و واحدهای تولیدی غیرفعال برای حفظ اشتغال موجود و فراهم کردن زمینه بازگشت به کار کارگران، مهمترین برنامه کاری این سازمان در سالجاری است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود : احیای ۵۰ واحد تولیدی غیرفعال یکی از برنامه‌های این سازمان برای تحقق جهش تولید است که لازمه آن تخصیص ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات است.
طلوعیان گفت: احیای واحدهای تولیدی غیرفعال از برنامه‌های اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در چند سال گذشته بوده که هر سال ۴۰ تا ۵۰ واحد با پرداخت تسهیلات یا رفع موانع به چرخه تولید بازگشته اند.
وی ادامه داد : پارسال ۴۱ واحد غیرفعال گلستان با ظرفیت اشتغال ۳۷۰ نفر به چرخه تولید بازگشتند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۲ ب.ظ

دیدگاه